|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Új digitális ügynökséget választott a Coca-Cola
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Coca-Cola: Új digitális ügynökséget választott a Coca-Cola
2017-11-30 19:54 | Noguchi
Januártól a Mito felel a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. komplex digitális kommunikációjáért. A világ egyik legismertebb márkáját is képviselő vállalat több hónapos, háromfordulós tenderen választotta ki a teljes portfoliója, így a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a Powerade és a Nestea márkák digitális és közösségimédia-kommunikációját kezelő ügynökséget. "Olyan partnert kerestünk, aki egyszerre képes komplex stratégiát felállítani, remek kreatív koncepciókat fejleszteni és párhuzamosan több nagy volumenű, átfogó kampányt menedzselni," mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. "Folyamatosan és egyre gyorsabb ütemben változnak a fogyasztói igények, egyre fontosabbak a cukormentes termékváltozataink és a szénsavmentes üdítőitalok kategóriája. A piachoz nem csak alkalmazkodó, de a trendeket diktáló stratégiánkhoz új, friss gondolatokat kerestünk, és a Mitonál megtaláltuk őket." "A hazai kreatív és digitális ügynökségek krémje vett részt a tenderünkön, sok erős pályázat közül választhattunk. Végül úgy ítéltük meg, a Mito csapatával tudunk majd legjobban együttműködni," mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. "Gyorsan fel kell venniük a ritmust, hiszen a Coca-Cola vállalatra jellemző állandó innováció és termékválaszték-bővítés keretében már az első negyedévben is nagyszabású kampányokra készülünk." A digitális megbízás keretében a Mito felel majd a Coca-Cola Magyarország szénsavas és szénsavmentes üdítőitalainak online kommunikációjáért, a stratégiától, a megvalósításon át a projektmenedzsmentig. A brief a médiatervezésen és -vásárláson kívül minden területre kiterjed, a kreatívtól, a fejlesztésen át a közösségimédia-kampányok tervezéséig. "Hihetetlenül izgalmas feladat és egyben felelősség is a világ egyik legértékesebb márkája, és még számos meghatározó, izgalmas brand digitális kommunikációján dolgozni," mondta Pőcze Balázs, a Mito egyik alapítója. "Sok és sokféle mitós lelkesedésére és szakértelmére volt szükség a tender során. Hálásak vagyunk a kihívásokért, és persze a bizalomért, nagyon várjuk az új évet és a közös munkát." A Mito megbízása 2018 januárjától 2+1 évre szól. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
menstruáció | Varnus Xaver | CV | társ | Okostelefon | fémipar | táp | étterem | pezsgő | Auchan | macskák | álláskeresés | lemezhajlítás | Iskolaszer | karácsony | Virsli | Magyar Vöröskereszt | fenntartható önkormányzat | tudás | Játék | telefontok | Rhoda Scott | Knorr-Bremse | kutyák
![]() |
PARTNEREINK
|