|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | A szállodai kekeckedők többnyire nők és gazdagok
IDEGENFORGALOM
![]()
szallas.hu: A szállodai kekeckedők többnyire nők és gazdagok
2017-11-23 07:00 | Sakkom Interaktív
Csak minden 5. szállásadónál nem volt még példa kekeckedő vendégre - derült ki a Szallas.hu legújabb felméréséből. Jellemzően a nők és a tehetősebb vendégek tesznek panaszt, melynek tárgya akár a rossz időjárás is lehet, amit számon kérnek a szállásadón. A recepción vagy a vezetőségnél reklamálnak, de a többség bárkivel megelégszik, aki elérhető éppen. Bár a legtöbb szálláson csupán évi 1-2 alkalommal fordul elő szőrszálhasogatás, néhol hetente megesik. Általában a szolgáltatást, a többi vendéget vagy a berendezést éri szó. Csak minden 5. szállásadó büszkélkedhet azzal, hogy nem volt még példa nála kekeckedő vendégre, a többiek nem ilyen szerencsések a Szallas.hu legfrissebb kutatása szerint. Ugyan többségüknél évente csak 1-2 alkalommal fordul elő szőrszálhasogatás, vannak, akiknél havonta vagy hetente tiszteletét teszi egy-egy akadékoskodó vendég. Ha panaszfelvételre kerül sor, jellemzően a nők hallatják a hangjukat. "A nemük mellett a gyakori reklamálók korára és társadalmi helyzetére is kíváncsiak voltunk: főként a 36-45 évesek és a tehetősebbek reklamálnak" - ismertette a részleteket Mészáros Judit, a Szallas.hu marketing menedzsere. A perlekedők túlnyomó részének nem számít, hogy kinek, csak mondhassa, de a recepciósoknak és a vezetőségnek jobb felkészülni az ilyen esetekre, mert a kutatás szerint náluk ér révbe a panasz. A szomszédban romantikázó párok, a gyerekzsivaj és az ittas, ricsajozó társaságok a legzavaróbbak A vendégek leggyakrabban a szolgáltatásban találnak kifogásolni valót, ezt követően különböző hangoskodók verik ki a biztosítékot. A szomszédtól átszűrődő ágynyikorgás, a gyerekek lármázása és az ittas csapat a vezető indíték általában. "Olykor előfordul kirívó eset is, például olyan dolgot hiányolnak, ami eleve nem is elérhető a szálláson, mint amikor csendes elvonulásra meghirdetett erdei szálláshelyen csodálkoztak, hogy nincs internetkapcsolat" - mondta Mészáros Judit. A felmérésből az is kiderült, hogy egyes vendégek a televízió csatornakínálatát is szigorúan bírálják, de "penetráns szagú légfrissítő" is volt már kártérítési vita tárgya. "A kekeckedő vendégek jellemzően túloznak - tette hozzá Mészáros Judit. - Egy ártatlan poloska felbukkanása esetén már csótányt kiáltanak némi kedvezmény vagy extra szolgáltatás reményében". Ezt igazolja az az eset is, amikor a 25°C-os kinti hőmérséklet ellenére hiányolta valaki a fűtést a szobából, vagy amikor túl világosnak találta a hálót, pedig csak nem húzta be a sötétítőt. A kutatás azt is vizsgálta, vajon a vendégnek mindig igaza van-e. "A szállásadók kétharmada mérlegeli a helyzetet, de közel húsz százalék a körülményektől függetlenül helyt ad a reklamációnak" - egészítette ki Mészáros Judit. A szállásadók csaknem fele szerint nincs jó megoldás az ilyen vendégek kezelésére, ötödük csak elismeri a panaszt, de ugyanennyien vélik, hogy kárpótlás is megilleti a kekeckedőt, ami jellemzően grátisz szolgáltatás vagy kedvezményes utalvány, esetleg hosszabbítási lehetőség. A vendégek zöme egyébként utólag tesz panaszt, alig harmaduk ad hangot nemtetszésének még a helyszínen. A felmérés hátteréről A Szallas.hu október 31. és november 11. között végzett online felmérést a saját partneradatbázisán a szállásadók körében, melyben a kekeckedő vendégekkel kapcsolatos vélekedéseket és tapasztalatokat vizsgálták. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
tartálykutatás | gázkészülék | bónuszrendszer | tudás | inkontinencia | Vizelettartás | bőrápolás | retinol | alumíniumkerítés | párásító | hegesztőpajzs | lakásfelújítás | KunlunChem | hőmérséklet | autódekoráció | Centrál Színház | Knorr-Bremse | társ | Iskolaszer | kávékapszula | LED-lámpák | hajópadló | Liszt Ferenc Kamarazenekar | szivattyú
![]() |
PARTNEREINK
|