|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Kétszámjegyű növekedés a dm-nél
KERESKEDELEM
drogerie markt : Kétszámjegyű növekedés a dm-nél
2017-11-02 16:29 |
A dm pozitív mérleggel zárta a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria, ez 10 százalékos növekedést jelent. A dm 259 üzlettel zárta a gazdasági évet. A dm boltjait folyamatos megújulás jellemzi, az idei évben 44 bolt kapott modernebb külsőt, vagy éppen nagyobb alapterületet, 6 új üzletet nyitottunk 2 üzlet bezárása mellett. A jövő gazdasági évben is folytatódik a boltok modernizálása, tervezetten 11 új üzletet nyit majd a dm. A folyamatos fejlődés, amelyet vásárlóinknak köszönhetünk, lehetővé tette a dm számára, hogy ajánlatainkba, árainkba, boltjaink megjelenésébe invesztáljunk, és persze nem utolsó sorban munkavállalóink elismerésébe - adott hangot örömének Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető. A dm-nél az elmúlt évben, és a drogéria előtt álló időszakban is a Mindig megéri koncepció áll a középpontban. A drogéria megbízható, négy hónapig érvényes árat biztosít a teljes szortimenten, üzletpolitikájával támogatni akarja azt a törekvést, hogy a vásárlók valóban akkor vásároljanak meg egy terméket, amikor valóban szükségük van rá. A dm továbbra is piacvezető Magyarországon, átlagosan minden harmadik arcápolási és dekorkozmetikai terméket a dm-ben vásárolnak meg, minden negyedik testápolási termék ebből a drogáriából kerül a fürdőszobákba. A dm Európában Az elmúlt gazdasági évben az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában a forgalom 8,62 százalékkal 2. 402 millió Euróra nőtt. A dm csoport Németországgal együtt most először átlépte, a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10.259 millió Euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 5,7 százalékos emelkedést jelent. A dm 12 országban van jelen Európában, összesen 59.046 munkavállaló tartozik a dm gazdasági közösségéhez, a dm-csoport országaiban 3464 üzletben szolgálja ki a drogéria a vásárlói igényeket. Májusban megépült a dm központja Olaszországban is, jelenleg 50 munkavállalót foglalkoztat a vállalat. A dm expanziós terjeszkedése 2018 első felére várható 6 észak-olasz régióban. Siker a vásárlóknál és a szakmában is Nem csak a gazdasági mutatók, a kutatások és szakmai díjak is okot adnak az örömre. A dm a tavalyi év után idén is elnyerte a Superbrands minősítést, a díj történetében hetedszer. A dm két üzlete is felkerült idén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által bevezetett "Pozitív listára". A drogéria kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fogyasztók elégedettek legyenek a náluk megvásárolt termékekkel, a nekik nyújtott szolgáltatásokkal, a dm tavaly elindította önálló ügyfélszolgálatát is. A dm üzletpolitikájának fontos pillére az egészségtudatos életmód támogatása, polcain bio élelmiszerek széles kínálata érhető el, a polcokon díjnyertes termékeket találnak a vásárlók. 2015 tavaszán érkezett meg a 25. dm márka, a dmBio, a szortimentben mára több, mint 440 egészséges termék közül lehet válogatni, a márka 2017-ben ismét elnyerte idehaza az Év terméke díjat. A márka Németországban elnyerte a Green Brand 2017/18 díjat. Úttörő kezdeményezések a dm-nél A fogyasztói igényekre reagálva a dm július közepétől széles termékkörre fogadja el az egészségpénztári kártyákat üzleteiben, így a vásárlók kényelmesen, széles termékkörre használhatják fel az összegyűjtött egészségpénztári forintjaikat. A dm applikációja folyamatosan fejlődik, a vásárlók a kuponok mellett már a dm-mel kapcsolatos aktuális hírekkel, érdekességekkel is találkozhatnak. Az applikációt 380 ezren töltötték le, az indulás óta 1 870 000 kupont váltottak be a vásárlók. Munkáltató márkaépítésben is erősített a dm A dm 2017-ben ismét átvehette a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. A vállalat mellett harmadik alkalommal tették le voksukat a válaszadók. A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lámpa | Airbnb | család | dekoráció | elektromos kerékpár | terasz | E.ON | textíliák | lakáskiadás | méz | építőipar | játékpiac | grill | emeletes ágy | motor | informatikai eszközök | Olaszország | gyerekszoba | jégkorong | sport | Bridgestone Tatabánya | olasz divat | Fóliázás | coaching
|
PARTNEREINK
|