SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Kétszámjegyű növekedés a dm-nél


drogerie markt : Kétszámjegyű növekedés a dm-nél
2017-11-02 16:29 |



A dm pozitív mérleggel zárta a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria, ez 10 százalékos növekedést jelent.

A dm 259 üzlettel zárta a gazdasági évet. A dm boltjait folyamatos megújulás jellemzi, az idei évben 44 bolt kapott modernebb külsőt, vagy éppen nagyobb alapterületet, 6 új üzletet nyitottunk 2 üzlet bezárása mellett. A jövő gazdasági évben is folytatódik a boltok modernizálása, tervezetten 11 új üzletet nyit majd a dm.

A folyamatos fejlődés, amelyet vásárlóinknak köszönhetünk, lehetővé tette a dm számára, hogy ajánlatainkba, árainkba, boltjaink megjelenésébe invesztáljunk, és persze nem utolsó sorban munkavállalóink elismerésébe - adott hangot örömének Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető.

A dm-nél az elmúlt évben, és a drogéria előtt álló időszakban is a Mindig megéri koncepció áll a középpontban. A drogéria megbízható, négy hónapig érvényes árat biztosít a teljes szortimenten, üzletpolitikájával támogatni akarja azt a törekvést, hogy a vásárlók valóban akkor vásároljanak meg egy terméket, amikor valóban szükségük van rá.

A dm továbbra is piacvezető Magyarországon, átlagosan minden harmadik arcápolási és dekorkozmetikai terméket a dm-ben vásárolnak meg, minden negyedik testápolási termék ebből a drogáriából kerül a fürdőszobákba.

A dm Európában

Az elmúlt gazdasági évben az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában a forgalom 8,62 százalékkal 2. 402 millió Euróra nőtt.

A dm csoport Németországgal együtt most először átlépte, a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10.259 millió Euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 5,7 százalékos emelkedést jelent.

A dm 12 országban van jelen Európában, összesen 59.046 munkavállaló tartozik a dm gazdasági közösségéhez, a dm-csoport országaiban 3464 üzletben szolgálja ki a drogéria a vásárlói igényeket.

Májusban megépült a dm központja Olaszországban is, jelenleg 50 munkavállalót foglalkoztat a vállalat. A dm expanziós terjeszkedése 2018 első felére várható 6 észak-olasz régióban.

Siker a vásárlóknál és a szakmában is

Nem csak a gazdasági mutatók, a kutatások és szakmai díjak is okot adnak az örömre. A dm a tavalyi év után idén is elnyerte a Superbrands minősítést, a díj történetében hetedszer.

A dm két üzlete is felkerült idén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által bevezetett "Pozitív listára". A drogéria kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fogyasztók elégedettek legyenek a náluk megvásárolt termékekkel, a nekik nyújtott szolgáltatásokkal, a dm tavaly elindította önálló ügyfélszolgálatát is.

A dm üzletpolitikájának fontos pillére az egészségtudatos életmód támogatása, polcain bio élelmiszerek széles kínálata érhető el, a polcokon díjnyertes termékeket találnak a vásárlók. 2015 tavaszán érkezett meg a 25. dm márka, a dmBio, a szortimentben mára több, mint 440 egészséges termék közül lehet válogatni, a márka 2017-ben ismét elnyerte idehaza az Év terméke díjat. A márka Németországban elnyerte a Green Brand 2017/18 díjat.

Úttörő kezdeményezések a dm-nél

A fogyasztói igényekre reagálva a dm július közepétől széles termékkörre fogadja el az egészségpénztári kártyákat üzleteiben, így a vásárlók kényelmesen, széles termékkörre használhatják fel az összegyűjtött egészségpénztári forintjaikat.
A dm applikációja folyamatosan fejlődik, a vásárlók a kuponok mellett már a dm-mel kapcsolatos aktuális hírekkel, érdekességekkel is találkozhatnak. Az applikációt 380 ezren töltötték le, az indulás óta 1 870 000 kupont váltottak be a vásárlók.

Munkáltató márkaépítésben is erősített a dm

A dm 2017-ben ismét átvehette a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. A vállalat mellett harmadik alkalommal tették le voksukat a válaszadók.
A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!