SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Az ALDI jelenléte a fesztiválokon


Aldi: Az ALDI jelenléte a fesztiválokon
2017-10-24 17:09 | Solutions Communications Kft.



Három nyári zenei fesztiválon és a 17. FINA Világbajnokságon nyitott ideiglenes üzleteket az ALDI, amelyek kétszázezernél is több vásárlót szolgáltak ki nyitva tartásuk alatt.

A legkedveltebb termékek a gyümölcsök, a péksütemények, a helyszínen ingyenesen elkészített grillételek - és a fogkefe voltak.

A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitott meg az első ideiglenes ALDI üzlet, amely a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával azonnal a látogatók kedvencévé vált, és egy közönségszavazáson elnyerte a leglátványosabb márkahelyszín címet is. Ebben az évben már öt pop-up üzlet állt a nyári zenei fesztiválok, illetve a vizes-vb közönségének rendelkezésére: az ALDI a VOLT Fesztiválon, a Duna Aréna mellett, illetve a Margitszigeten egy-egy 225, míg a Balaton Soundon és a Sziget Fesztiválon egy-egy 300 négyzetméteres áruházzal nyújtott pénztárcabarát megoldást a kellemes nyári időtöltéshez és a világbajnokság versenyein az örömteli szurkoláshoz.

"Mindegyik üzletünk elérte célját, hiszen közel 200 000 vásárlót üdvözölhettünk a nyár folyamán ideiglenesen nyitva tartó áruházainkban. Sikeresen vittük közelebb az ALDI márkát, kiváló saját márkás termékeinket a fesztiválok és a sportesemények látogatóihoz" - nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

Banán, császárzsömle, pácolt csirkemell: ezek voltak a legkapósabb termékek

A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkeresettebbek. Mindegyik üzletben működött az ALDI "Azon melegében" nevű látványpéksége, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba. A zenei fesztiválokon az ALDI üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat. A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai, a legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek. A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát. Nem maradhatott el a kínálatból a non-food termékek széles köre sem, a legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.

A Szigeten az üzleten és a Grillzónán kívül egy külön fagyi stand is várta a vásárlókat, az áruház vásárlói közül minden harmadik élt is a lehetőséggel és választott magának a jeges édességből. A legtöbben gyümölcsös, vanília-mogyorós és háromcsokis fagyit vásároltak. A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az ALDI üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.

A pozitív vásárlói visszajelzések mellett rangos díjat is nyert az ALDI egyik ideiglenes üzlete: a Trade magazin és a Trade Marketing Klub által megrendezett versenyen a szakmai zsűri az ALDI Sziget fesztiválon felállított áruházának ítélte a Pop Up Store kategóriában 2017-es SuperStore díjat.





volt_fesztivál.jpg (1156.28 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!