|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A Kaspersky Lab boltot nyitott Londonban
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Kaspersky Lab: A Kaspersky Lab boltot nyitott Londonban
2017-10-18 06:39 | Factory Communications
A Data Dollár Bolt kisebb feltűnést keltett London belvárosában, az Old Street-en, hiszen az emberek a korai órákban már sorba álltak azért, hogy értékesítsék személyes adataikat. A Kaspersky Lab célja a bolt megnyitásával, hogy felhívják a figyelmet a privát adataink tényleges értékére valamint remélik, hogy vonzóvá válik a többi piaci szereplő számára is, hogy csatlakozzanak ehhez a kezdeményezéshez. Mivel a személyes adatok mennyisége továbbra is exponenciálisan növekszik, a fogyasztók egy olyan aranybányával rendelkeznek, amely tartani tudja értékét a földrajzi helytől függetlenül, vagy az árfolyamok befolyása nélkül. A tudatosság hiánya hatalmas akadály abban, hogy az emberek megértsék, hogy miért kell védeni a privát információkat. A cég szakemberei azt remélik, hogy a Data Dollár ráirányítja a figyelmet ezekre a problémákra és ilyen módon minden online élmény sokkal biztonságosabbá válhat. "A Data dollár feladata elsősorban, felhívni a figyelmet az adataink értékére." - mesélte David Emm, a Kaspersky Lab vezető biztonsági kutatója. "Például, ha egy honlap egy szolgáltatást ingyen kínál, de cserébe a vásárló adatait igényli, akkor használják a Data Dollár jelét, annak szemléltetésére, hogy valójában mégis létrejött üzlet." - folytatta David Emm. A Kaspersky Lab épp azért nyitotta meg ideiglenes üzletét Londonban, hogy bemutassa, miként használhatóak az adataink, mint valuta. A bolt árukészlete a neves street artist, Ben Eine nyomatai és grafikái voltak. A művész színes betűiről ismert, amelyek immár megtalálhatóak világszerte több város utcáin, és többek között Barack Obama is rendelkezik műalkotással a neves művésztől. A boltban látszólag minden a megszokott volt - nézelődhettünk a termékek között, kiválaszthattuk a kedvenceket, amelyeket a pulthoz kellett vinni, hogy fizessünk. A fizetés során azonban nem a megszokott pénzt kellett használni, hanem a Kaspersky Lab által bevezetett új pénznemet, a Data dollárt, amely a vásárló telefonján található személyes képek, videók és üzenetek alapján számolta ki értékét. David Emm hozzátette: "Könnyű megfeledkezni az adatok értékéről, amikor eleve hatalmas mennyiségű adatot osztunk meg naponta. Amikor azonban akaratunktól függetlenül döntenek arról, hogy melyik adatainkat veszik el, sokkal jobban át tudjuk érezni a veszteséget. Ezt a hatást is vizsgálja egyúttal a Data Dollár Bolt." Egy globális felmérés szerint annak ellenére, hogy az emberek 29%-a vált kibertámadás áldozatává, mindössze 39%-uk gondoskodik készülékeik védelméről. A felhasználóknak jobban kellene értékelniük az adataikat, mint a pénzüket. Ha van egy kézzel fogható értéke, akkor lehet cserére vagy vásárlásra is használni. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
karácsony | Játék | macskák | pezsgő | Varnus Xaver | étterem | menstruáció | Rhoda Scott | telefontok | Magyar Vöröskereszt | Iskolaszer | Knorr-Bremse | Virsli | tudás | CV | lemezhajlítás | Auchan | társ | táp | álláskeresés | fémipar | Okostelefon | kutyák | fenntartható önkormányzat
![]() |
PARTNEREINK
|