|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik
JÁRMŰIPAR
![]()
BMW: A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik
2017-10-17 08:43 |
A BMW i3 és i8 modellek értékesítése már az idei első három negyedévben túlszárnyalta a 2016-os egész éves eredményeket. A BMW i, azaz a vállalat innovatív gondolkodását szimbolizáló modelljei, új rekordértékesítést értek el Magyarországon. Még soha nem kelt el száznál több autó a BMW fenntarthatósági jelképének is beillő BMW i3 és i8 modelljeiből egyetlen év alatt. Sőt, az idei első három negyedévben átadott, tehát januártól szeptember végig forgalomba helyezett 105 db autó a teljes 2016-os évi értékesítési eredményt is jócskán túlszárnyalja. 95 db BMW i3 és további 10 db BMW i8-as modellt vettek át tulajdonosaik Magyarországon, így elmondható, hogy a 2014 végén bevezetett almárka igazi sikertörténet Magyarországon. A BMW i3-as legfrissebb változatai néhány héttel ezelőtt debütáltak a Frankfurti Autószalonon, így a Magyarországra november végén érkező nóvumok további lendületet adhatnak az értékesítésnek "Magyarországon kimondottan népszerűek a BMW i modelljei. 2015 őszén egy BMW i3-as kapta meg elsőként a zöld rendszámot, mely a parkolási és adókedvezmények mellett láthatóságot is adott a BMW újdonságának. Azóta Budapest utcaképének természetes része a BMW i3, valamint szintén a mi modellünk volt az első, mely a 2016 októberében meghirdetett elektromos autók elterjedését ösztönző állami támogatás hivatalos okiratait is először kapta meg még 2016 végén. Az ösztönző program megjelenése óta tapasztalataink szerint az ügyfelek 80%-a az elektromos (BEV) modellt választja, míg a hatótávnövelővel ellátott REX modellek az eladások 20%-át képviselik. A BMW i8-as hibrid-szupersportautó szintén az egyik legnépszerűbb modell kategóriájában, az idén szeptember végéig eladott 10 autóra különösen büszkék vagyunk. A BMW i3 és i8 modellek, bár már néhány éve piacon vannak, még mindig elismerést és csodálatot váltanak ki az utca emberéből, mely kiválóan bizonyítja, hogy a BMW Group hatékonyan vállalt úttörő szerepet az elektromobilitás elterjesztésében, mindezt olyan modellekkel, melyeket kezdettől fogva elektromos és plug-in-hibrid járműveknek terveztek. Autóink nemcsak zéró emissziót, hanem egy olyan jövőbe mutató, a fenntarthatóságot szem előtt tartó, felelős gondolkodást is szimbolizálnak, mellyel a mai napig egyedülállóak vagyunk a piacon. Bízunk benne, hogy a frissült BMW i3 és a vadonatúj BMW i3s további magyar ügyfelek szimpátiáját nyeri majd el az elkövetkező években is" - mondta el Mala Ferenc, a BMW Group Magyarország BMW i márkavezetője. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
hőmérséklet | Iskolaszer | hegesztőpajzs | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Centrál Színház | inkontinencia | lakásfelújítás | menstruáció | KunlunChem | Knorr-Bremse | retinol | bónuszrendszer | bőrápolás | szivattyú | párásító | hajópadló | Vizelettartás | autódekoráció | társ | alumíniumkerítés | tartálykutatás | Játék | kávékapszula | tudás
![]() |
PARTNEREINK
|