|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Európai digitális marketing szövetség alakult
DIGITALIZÁCIÓ
BlueAlliance: Európai digitális marketing szövetség alakult
2017-10-16 20:07 | Hírnév Ügynökség
Nyolc közép-kelet-európai ország kilenc vezető digitális marketing ügynöksége szakmai szervezetet alapított BlueAlliance néven. A nemrégiben Varsóban létrejött szervezet célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországot két ügynökség is képviseli. A BlueAlliance alapító tagjai szeretnék tevékenységüket a jelenlegi szolgáltatási területeiken túl is bővíteni, ezzel más közép-kelet-európai országok felé nyitni szolgáltatásaikkal. Az együttműködés alapköve a partneri együttműködés, tapasztalat- és tudáscsere. Fontos cél ugyanakkor, hogy segítsék a tagügynökségek ügyfeleit a régióban való terjeszkedésben, fejlődésben. Az alapítók nyolc ország - Horvátország, Csehország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Ukrajna - vezető független digitális marketing ügynökségei, mindegyikük hivatalos Google Premier Partner. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe. "Óriási jelentőségű ennek a nemzetközi ügynökségi hálózatnak a létrejötte: azt jelenti, hogy kinyílt Európa kapuja a külföldi piacokra lépéshez. A helyi tagügynökségek - szakmájuk vezető szakértői - hely és piacismerete felbecsülhetetlen érték, ami számottevően javítja a piacbővítés hatékonyságát, akár évek munkáját megtakarítva ezzel" - mondta Dunder Krisztián digitális üzletfejlesztési szakértő, a Growww Digital ügyvezetője. Az együttműködés tervének kidolgozása a lengyelországi Bluerank kezdeményezésére már 2016-ban elkezdődött, és odáig vezetett, hogy a hasonló értékekkel és célokkal rendelkező ügynökségek létrehozták a szakmai szervezetet. "Jó ideje figyeljük a Bluerank kezdeményezését, örülünk neki, hogy több informális egyeztetés után valóra vált ez az összefogás. Munkánk során eddig is hasznos volt a helyi partnerek tapasztalata, lokális tudása - számítunk rá, hogy a BlueAlliance versenyképes ajánlatot tud tenni olyan ügyfelek számára, akinek fontos, hogy testreszabottan, de egységes szakmai színvonalon legyenek kiszolgálva az egyébként kicsinek számító CEE piacokon - mondta Gandera Balázs az INTREN vezetője" Az alapító ügynökségek saját országuk elismert szakértői a digitális analitika, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és közösségi média területén. Az ügynökségi csoportosulás összesen 900 ügyfelet szolgál ki 300 munkatárs részvételével. A BlueAlliance tagjai: Aweb (Ukrajna), Bluerank (Lengyelország), Effectix (Csehország), eStrategai (Litvánia), Growww Digital (Magyarország), INTREN (Magyarország), KG Media (Horvátország), Pizza SEO (Szlovákia), WebDigital (Románia).
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
játékpiac | informatikai eszközök | méz | elektromos kerékpár | motor | gyerekszoba | jégkorong | Airbnb | terasz | dekoráció | olasz divat | Fóliázás | grill | építőipar | Bridgestone Tatabánya | emeletes ágy | textíliák | lámpa | sport | E.ON | lakáskiadás | Olaszország | család | coaching
|
PARTNEREINK
|