SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től


Ogilvy Budapest: Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től
2017-09-12 07:14 |



Saját magunk és a most felnövő generáció iránti felelősségünket dolgozzák fel az Ogilvy/Geometry plakátjai.

A több rangos szakmai elismeréssel díjazott Budapest Pride plakát után ismét fontos társadalmi kérdésekre hívja fel a figyelmet az Ogilvy/Geometry. Az ügynökségcsoport az idei ARC-ra két óriásplakátot tervezett, amelyek elgondolkodtató módon tárgyalják a sajtószabadság megítélését, valamint a gyerekek önkifejezésének lehetőségeit a hazai iskolarendszerben. Az Ogilvy/Geometry munkáit 2017. szeptember 8-24. között tekinhetik meg az érdeklődők a budapesti Ötvenhatosok terén.

Az Ogilvy/Geometry a Magyar Civilszervezetek és a MagNet Civil Kapcsolatok Program közös, civilek, valamint kreatív ügynökségek részére meghirdetett "rapid randiján" ismerte meg idei partnereit. A Present Perfect Kommunikációs Készségfejlesztő Egyesülettel és az Amnesty Internationallel a nyár közepén indult el a közös munka, amit pro bono vállalt az ügynökségcsoport, és amely Sályi Réka, az Ogilvy/Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója szerint követte az elmúlt években megkezdett hagyományokat. "Fontosnak tartjuk, hogy a munkáinkkal ne a saját véleményünről vagy saját döntéseink igazáról kommunikáljunk. Egy globális ügynökséghálózat tagjaként azonban tudjuk, hogy felelősséget kell vállalnunk a különböző társadalmi kérdések megoldásában - ennek egyik leghatékonyabb módját pedig abban látjuk, ha aktívan közreműködünk a konstruktív párbeszéd elindításában. Ezt a célt fogalmaztuk meg idén is, és ennek jegyében alkottuk meg azt a két különleges plakátot, amelyeket a 17. ARC kiállításon láthat a nagyközönség."

Bűnöző vagy aktivista?

Az Amnesty International részére készített lentikuláris kialakítású (más-más perspektívából más-más képet megjelenítő) plakát a szólásszabadság ellentmondásos megítélését és az ehhez kapcsolódó civil magatartást formálja társadalmi párbeszéd alapjává. A billboard sajátos kialakításának köszönhetően minden nézőpontból mást mutat, dilemma elé állítva a látogatót. Egyúttal az is a célja, hogy éreztesse, a döntéshozatalhoz elengedhetetlen a mindenkiben ott rejlő "aktivista". A látogatók a sajtószabadság kérdésében az installáció képének megosztásával foglalhatnak állást.

Miért mennek veszendőbe a legjobb gondolatok?

A Present Perfect Kommunikációs Készségfejlesztő Egyesület részére készített plakát az emberi személyiségfejlődésre koncentrál, és azt a kérdést fogalmazza meg: alkalmas-e a mai iskolarendszer arra, hogy a gyerekek kommunikációs- és előadói készségei fejlődjenek? A hiányos és első ránézésre összefüggéstelen kreatív jól kifejezi azt az érzést, amikor egy jó ötlet, egy értékes gondolat feledésbe merül mindössze azért, mert a kisgyerek képtelen átadni a mondanivalóját. Vizuális világát tekintve az általános iskolai oktatásra reflektál, amely azért is kulcsfontosságú időszak, mert a gyerekek ekkor sajátítják el az önkifejezés alapjait.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!