|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Családi fesztivállal búcsúztatta a nyarat a dm
RENDEZVÉNY
drogerie markt : Családi fesztivállal búcsúztatta a nyarat a dm
2017-09-11 15:31 |
Idén családi fesztivált szervezett a vállalat Velencén, két napon át várták a családokat változatos programokkal, s megmutatták, milyen egy igazán kényelmes fesztivál, amely minden korosztályra gondol. Közel ötezren választották a velencei helyszínt, ahol minden adott volt egy izgalmas hétvégéhez: a természet közelében alakították ki a programhelyszíneket, s a család minden tagja számára kínáltak érdekes és szórakoztató programokat. Nagyon sok kisgyermek szerzett "jogosítványt" a fesztivál KRESZ parkjában, de a mesesátor programjait is nagy érdeklődés övezte, ahol a kicsik varázslatos világokba repülhettek el. A látogatók a Föld egzotikus tájait is felfedezhették, a filmkészítés kulisszatitkaiba is belekóstolhattak az érdeklődők, a baba-mama világot pedig a legkisebbek igényeire szabták. A szervezők a szülőkről sem feledkeztek meg, a kényelem szigetén alakítottak ki nekik pihenőzónát, miközben a gyerekek kedvükre minigolfozhattak. A dm elkötelezett az egészségtudatos életmód iránt, így az elengedhetetlen fesztiválételek mellett megjelent a magas nívójú street food kínálat is, a főzőbemutatók alkalmával pedig a látogatok dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésének fortélyaiba pillanthattak be. A drogéria saját márkás termékeivel kreatív helyszíneken ismerkedhettek a látogatók, a fesztiválon a családoknak a pelenkázó, illetve etető sátorban babylove termékeket biztosítottak, a napvédelemről a SUNDANCE termékei gondoskodtak. Nagy sikert aratott a dm trend IT UP sminkkkamion, ahol könnyed nyári sminkeket és gyönyörű manikűrt kaphattak a hölgyek. "A dm-nél fontos a folyamatos megújulás, a különleges megoldások megtalálása. A dm számára mindig is fontosak voltak a családok, ezzel az eseménnyel szerettünk volna egy igazán különleges élményt nyújtani. Ezen a forró nyári hétvégén több száz család választotta a dm fesztiválját. A dm hisz benne, hogy az együtt játszás, a közösen megélt pillanatok óriási értéket jelentenek. Örülünk, hogy a látogatóknak szóló programok sokszínűségét partnereink is segítették" - mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere. A GyereKi! Fesztivál főszervezője a Lime Creative Kft,a rendezvény kiemelt partnerei: Schauma (Henkel Magyarország Kft.), Fiat Chrysler Automobiles Central and Eastern Europe Kft, Velence város, Velence Resort & Spa. Stratégiai média partnerek: Minimax csatorna, Éva magazin, Apa magazin (Marquard Média Magyarország Kft.) További partnerek: Old Spice (Procter&Gamble), Elevenpark, Emirates.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
motor | E.ON | család | olasz divat | terasz | informatikai eszközök | Fóliázás | lámpa | Bridgestone Tatabánya | textíliák | lakáskiadás | grill | sport | dekoráció | építőipar | Airbnb | coaching | jégkorong | emeletes ágy | elektromos kerékpár | gyerekszoba | játékpiac | Olaszország | méz
|
PARTNEREINK
|