SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A UPC megújult márka kommunikációja


UPC: A UPC megújult márka kommunikációja
2017-09-11 07:32 | PRO Kommunikációs Kft.



Új arculata és szlogenje van szeptembertől a UPC-nek. Az "Élmény minden pillanat" kifejezi a UPC elkötelezettségét az iránt, hogy az ügyfelek a lehető legjobban érezzék magukat otthonukban.

A márkafrissítés első lépéseként bemutatott HAPPY HOME ajánlatok a legújabb technológiai megoldások segítségével biztosítják a kiváló lefedettséget az egész lakásban.

"A mostani változások csupán az első lépések az általunk kitűzött cél felé vezető úton. Olyan eszközök, amelyek segítségünkre vannak abban, hogy tovább fejlődjünk, és ügyfeleink különböző igényeire a lehető legjobb megoldásokat nyújtsuk minden kapcsolódási ponton, az üzletektől kezdve a weboldalon és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, egészen az otthonukba kiérkező szerelőkig. Ebben a szellemiségben alkottuk meg legújabb HAPPY HOME ajánlatainkat is, amelyekkel szupergyors internetélményt és kiváló WiFi lefedettséget biztosítunk a lakás minden szegletében." - mondta el Robert Redeleanu, a UPC Magyarország vezérigazgatója.




upc_04.jpg (164.61 kB)
upc_05.jpg (117.72 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!