SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Globális márka lett a DeLaVie


Swiss Laboratory: Globális márka lett a DeLaVie
2017-09-06 12:04 | KRQ Communications



A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte.

A márka a Dubai Drink Technology Expón elnyert termékdíja után vált igazán kedvelté a kereskedők körében, s elsősorban word of mouth marketing megoldásokkal erősíti pozícióját. A márkastratégia továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communications-t.

A "La Boisson DeLaVie" lett a több mint 200 gyártó részvételével megrendezett Dubai Drink Technology Expón, az italszakma exkluzív világkiállításán a Leginnovatívabb Egészséges Ital kategória első helyezettje. Az alpesi vitaminital ugyancsak elnyerte az 1931-ben alapított, patinás vitaminbevizsgáló intézmény, az Swiss Vitamin Institute (ISV) elismerését is. A néhány hónappal ezelőtti termékdíj volt a mérföldkő a magyar tulajdonosok által alapított Swiss Laboratory Kft. életében, amely megnyitotta a globális piacokat a vitaminital számára. Sorra jelentkeztek a befektetők és kereskedelmi partnerek, akik forgalmazási jogokat vásárolva piacra vezették az alpesi vitaminitalt világszerte. Jelenleg Kínától az Egyesült Államokig, Svájctól Ausztráliáig és Ghánáig, számos országban kapható a gyógynövényeket tartalmazó termék.

A márka elsősorban word of mouth marketing megoldásokat használ világszerte. A piaci pozícióinak erősítésére és a kommunikációs stratégiájának továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communicationst. Az ügynökség feladata, hogy olyan márkaépítési, branded content, PR és influencer marketing megoldásokat fejlesszen ki, elsősorban a digitális platformok számára, amelyek - figyelembe véve a helyi kulturális különbségeket - a világ bármely pontján hatékonyan működnek. A KRQ eddigi tapasztalatai és referenciái alapján nyerte el a megbízást.

A Swiss Laboratory alapterméke a "DeLaVie", amely a jól bevált hagyományos gyógyászati megoldásokat ötvözi a modern táplálkozástudományi eredményekkel. A termékcsalád ötféle italból áll: az alaptermék, illetve annak cukormentes változata a "La Boisson DeLaVie Zero" mellett kifejezetten a gyermekek számára fejlesztették a "DeLaVie Kids"-t. A sport miatt megnövekedett kalciumszükséglet fedezését, és a változókori csontképződést támogatja a "La Boisson Elysée", a diétás életmód új kiegészítője pedig a "SlimBiosis". A termék Magyarországon elsősorban még edzőtermekben és kisebb boltokban kapható, a disztribúció kiépítése jelenleg is zajlik.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!