|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Globális márka lett a DeLaVie
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Swiss Laboratory: Globális márka lett a DeLaVie
2017-09-06 12:04 | KRQ Communications
A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte. A márka a Dubai Drink Technology Expón elnyert termékdíja után vált igazán kedvelté a kereskedők körében, s elsősorban word of mouth marketing megoldásokkal erősíti pozícióját. A márkastratégia továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communications-t. A "La Boisson DeLaVie" lett a több mint 200 gyártó részvételével megrendezett Dubai Drink Technology Expón, az italszakma exkluzív világkiállításán a Leginnovatívabb Egészséges Ital kategória első helyezettje. Az alpesi vitaminital ugyancsak elnyerte az 1931-ben alapított, patinás vitaminbevizsgáló intézmény, az Swiss Vitamin Institute (ISV) elismerését is. A néhány hónappal ezelőtti termékdíj volt a mérföldkő a magyar tulajdonosok által alapított Swiss Laboratory Kft. életében, amely megnyitotta a globális piacokat a vitaminital számára. Sorra jelentkeztek a befektetők és kereskedelmi partnerek, akik forgalmazási jogokat vásárolva piacra vezették az alpesi vitaminitalt világszerte. Jelenleg Kínától az Egyesült Államokig, Svájctól Ausztráliáig és Ghánáig, számos országban kapható a gyógynövényeket tartalmazó termék. A márka elsősorban word of mouth marketing megoldásokat használ világszerte. A piaci pozícióinak erősítésére és a kommunikációs stratégiájának továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communicationst. Az ügynökség feladata, hogy olyan márkaépítési, branded content, PR és influencer marketing megoldásokat fejlesszen ki, elsősorban a digitális platformok számára, amelyek - figyelembe véve a helyi kulturális különbségeket - a világ bármely pontján hatékonyan működnek. A KRQ eddigi tapasztalatai és referenciái alapján nyerte el a megbízást. A Swiss Laboratory alapterméke a "DeLaVie", amely a jól bevált hagyományos gyógyászati megoldásokat ötvözi a modern táplálkozástudományi eredményekkel. A termékcsalád ötféle italból áll: az alaptermék, illetve annak cukormentes változata a "La Boisson DeLaVie Zero" mellett kifejezetten a gyermekek számára fejlesztették a "DeLaVie Kids"-t. A sport miatt megnövekedett kalciumszükséglet fedezését, és a változókori csontképződést támogatja a "La Boisson Elysée", a diétás életmód új kiegészítője pedig a "SlimBiosis". A termék Magyarországon elsősorban még edzőtermekben és kisebb boltokban kapható, a disztribúció kiépítése jelenleg is zajlik. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
nyugtató | minibár | Liv Duna Medical Center | KRQ | Rolls-Royce | Gyógynövény | digitalizáció | tárolás | nyakkendő | Carlsberg | esküvői ruha | kenőmájas | lángos | Turkish Airlines | Turkish Technic | Lidl | akkumulátor | SPAR | napelem | Liverpool FC | mesterséges intelligencia | Pepco | szálloda | grillezés
![]() |
PARTNEREINK
|