SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködése


MasterCard: A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködése
2017-07-11 21:05 | LocalTime Budapest PR&Consultancy



A vállalás célja, hogy csökkentse a szegénységet, megszüntesse az éhezést, növelje az emberekben az elfogadást és a szükségben lévők kezébe tegye saját sorsuk alakítását.

A Mastercard és a Világélelmezési Program (World Food Programme, WFP) az idei Global Citizen Festival Hamburg rendezvényen jelentette be, hogy kibővítik együttműködésüket, és együttesen dolgoznak az éhezés és a szegénység megállításáért. A bejelentett "Százmillió étel" kezdeményezést úgy alkották meg, hogy világszerte jelentős forrásokat és "ételeket" biztosítson a nélkülözőknek. A közös program sikerét a Mastercard technológiai szakértelme és a WFP segélyezési tapasztalata garantálja.

Egy készpénzmentes és éhezésmentes világ misszióját szem előtt tartva, a Mastercardnak a most bejelentett kezdeményezés az első olyan globális elköteleződése a Világélelmezési Programmal, amely az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai közül négyet, a szegénység eltörlését, az éhezés teljes megszüntetését, a minőségi oktatást és a nemek közötti esélyegyenlőség biztosítását is támogatja. A megállapodás részeként a két szervezet a következő egy évben a lehető legtöbb étkezést szeretné biztosítani.

"A Mastercard és a Világélelmezési Program már eddig is számos programot indított, amelyeknek az éhezés és a szegénység megszüntetése volt a célja. A "Százmillió étel" kezdeményezésünkkel a világ leginkább peremre sodródott és elszegényedett rétegeinek szeretnénk segíteni." - mondta Ann Cairns a Mastercard nemzetközi piacokért felelős elnöke. "Új lehetőséget kapunk azáltal, hogy egyesítjük a Mastercardnak a technológia és a pénzügyi rendszerek terén szerzett szakértelmét a Világélelmezési Program világszerte megvalósuló élelmezési munkájával: így innovatív módon mindenhol mindenkit bevonhatunk a programba. Ez ideáig több mint 17 millió ételt oszthattunk ki közösen, de ma többszörösen is szintet lépve fokozzuk mindezt azzal a nagyra törő új célunkkal, amely egy befogadóbb világot teremt."

David Beasley, a Világélelmezési Program ügyvezető igazgatója szerint a Mastercard hozzásegítette a szervezetet ahhoz, hogy átalakítsa üzleti tevékenységét, és hatékonyabban, gyorsabban működve több emberhez érjen el. "A Mastercard munkája az éhezés megszüntetésében nagyon inspiráló példája annak, hogy mennyire létfontosságú a magánszektor szerepe a társadalmi jólét megteremtésében. Az általuk indított, százmillió iskolai étel biztosítását célzó felelősségvállalás egy, a WFP-vel már korábban elkezdett és eddig is sikeresen működő folyamatnak a része, amelynek az éhezés teljes megszüntetése a célja. Felbecsülhetetlen értéket képvisel ez az együttműködés, amely során életeket menthetünk vagy változtathatunk meg, valamint gyermekek álmait válthatjuk valóra."

A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködését tovább erősítő, százmillió ételnek megfelelő támogatással a szervezők két területre koncentrálnak: a szakértelem kiaknázására és kampányok indítására.

Kampányok indítása:

A Priceless Causes adományozási platform a motorja annak a rendszernek, amely biztosítja az integrált adakozást, vagyis azt, hogy a kártyaalapú hozzájárulások eljussanak a WFP-hez. Az együttműködés során a Mastercard fizetési rendszerét használják a humanitárius ügyek támogatására, így biztosítva lehetőséget arra, hogy a Mastercard partnereit és ügyfeleit is mozgósítsák a változás érdekében.

Azzal, hogy a Mastercard partnerei segítségével az adományozást a mindennapi rutin részévé tette, annyi adományt gyűjtött már össze, amelyből 17 millió iskolai ebédet fogyaszthattak el a gyerekek világszerte. 17 országban több mint 70 marketingkampány indult, amely lehetővé tette a kártyabirtokosok számára, hogy minden egyes tranzakcióval hozzájáruljanak a változáshoz. A Mastercard és a WFP célkitűzése a 2017-es évre, hogy az Európában jól működő módszert globális szintre terjessze ki.

Korábbi kampányok:
 
  • Ázsia: A Mastercard idén Sri Lanka árvíz sújtotta területein támogatta a WFP tevékenységét, 75,000 ideiglenes menedékházakban lakó embernek biztosított élelmet. A vállalat korábban, a 2015-ös pusztító földrengés után Nepálban is hozzájárult a WFP katasztrófaelhárítási erőfeszítéseihez, 2013-ban és 2014-ben pedig a Fülöp-szigeteki tájfun után segítette a térség lakosait.
  • Közép-Kelet Európa (11 országos kampány):

A 2015 óta tartó kampány a legnagyobb, amely az együttműködés égisze alatt fut: a Mastercard a régió 11 országában minden kártyás vásárlás után adományoz és így 7,5 millió iskolai étkezést tudott biztosítani Ruandában.
 
  • Egyesült Királyság: a maga nemében először futott ilyen jellegű kampány, mely során a Mastercard a Virgin Money-val közösen Mali iskolásait segítette, a 250,000 iskolai étkezést biztosítva a térségben
  • Belgium: 2016-ban a Mastercard külföldi kártyahasználati kampányán keresztül összesen 775,000 iskolai étkezést biztosított a Buyway Personal Finance társasággal együttműködve.
  • Több német áruház és étterem szervezett gyűjtést 2013. májusa és júniusa között. Ez idő alatt minden tranzakció és Facebook like egy iskolai étkezést jelentett, összesen 336,000 euró értékben.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!