|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködése
FELELŐSSÉG
MasterCard: A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködése
2017-07-11 21:05 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
A vállalás célja, hogy csökkentse a szegénységet, megszüntesse az éhezést, növelje az emberekben az elfogadást és a szükségben lévők kezébe tegye saját sorsuk alakítását. A Mastercard és a Világélelmezési Program (World Food Programme, WFP) az idei Global Citizen Festival Hamburg rendezvényen jelentette be, hogy kibővítik együttműködésüket, és együttesen dolgoznak az éhezés és a szegénység megállításáért. A bejelentett "Százmillió étel" kezdeményezést úgy alkották meg, hogy világszerte jelentős forrásokat és "ételeket" biztosítson a nélkülözőknek. A közös program sikerét a Mastercard technológiai szakértelme és a WFP segélyezési tapasztalata garantálja. Egy készpénzmentes és éhezésmentes világ misszióját szem előtt tartva, a Mastercardnak a most bejelentett kezdeményezés az első olyan globális elköteleződése a Világélelmezési Programmal, amely az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai közül négyet, a szegénység eltörlését, az éhezés teljes megszüntetését, a minőségi oktatást és a nemek közötti esélyegyenlőség biztosítását is támogatja. A megállapodás részeként a két szervezet a következő egy évben a lehető legtöbb étkezést szeretné biztosítani. "A Mastercard és a Világélelmezési Program már eddig is számos programot indított, amelyeknek az éhezés és a szegénység megszüntetése volt a célja. A "Százmillió étel" kezdeményezésünkkel a világ leginkább peremre sodródott és elszegényedett rétegeinek szeretnénk segíteni." - mondta Ann Cairns a Mastercard nemzetközi piacokért felelős elnöke. "Új lehetőséget kapunk azáltal, hogy egyesítjük a Mastercardnak a technológia és a pénzügyi rendszerek terén szerzett szakértelmét a Világélelmezési Program világszerte megvalósuló élelmezési munkájával: így innovatív módon mindenhol mindenkit bevonhatunk a programba. Ez ideáig több mint 17 millió ételt oszthattunk ki közösen, de ma többszörösen is szintet lépve fokozzuk mindezt azzal a nagyra törő új célunkkal, amely egy befogadóbb világot teremt." David Beasley, a Világélelmezési Program ügyvezető igazgatója szerint a Mastercard hozzásegítette a szervezetet ahhoz, hogy átalakítsa üzleti tevékenységét, és hatékonyabban, gyorsabban működve több emberhez érjen el. "A Mastercard munkája az éhezés megszüntetésében nagyon inspiráló példája annak, hogy mennyire létfontosságú a magánszektor szerepe a társadalmi jólét megteremtésében. Az általuk indított, százmillió iskolai étel biztosítását célzó felelősségvállalás egy, a WFP-vel már korábban elkezdett és eddig is sikeresen működő folyamatnak a része, amelynek az éhezés teljes megszüntetése a célja. Felbecsülhetetlen értéket képvisel ez az együttműködés, amely során életeket menthetünk vagy változtathatunk meg, valamint gyermekek álmait válthatjuk valóra." A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködését tovább erősítő, százmillió ételnek megfelelő támogatással a szervezők két területre koncentrálnak: a szakértelem kiaknázására és kampányok indítására. Kampányok indítása: A Priceless Causes adományozási platform a motorja annak a rendszernek, amely biztosítja az integrált adakozást, vagyis azt, hogy a kártyaalapú hozzájárulások eljussanak a WFP-hez. Az együttműködés során a Mastercard fizetési rendszerét használják a humanitárius ügyek támogatására, így biztosítva lehetőséget arra, hogy a Mastercard partnereit és ügyfeleit is mozgósítsák a változás érdekében. Azzal, hogy a Mastercard partnerei segítségével az adományozást a mindennapi rutin részévé tette, annyi adományt gyűjtött már össze, amelyből 17 millió iskolai ebédet fogyaszthattak el a gyerekek világszerte. 17 országban több mint 70 marketingkampány indult, amely lehetővé tette a kártyabirtokosok számára, hogy minden egyes tranzakcióval hozzájáruljanak a változáshoz. A Mastercard és a WFP célkitűzése a 2017-es évre, hogy az Európában jól működő módszert globális szintre terjessze ki. Korábbi kampányok:
A 2015 óta tartó kampány a legnagyobb, amely az együttműködés égisze alatt fut: a Mastercard a régió 11 országában minden kártyás vásárlás után adományoz és így 7,5 millió iskolai étkezést tudott biztosítani Ruandában.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
karácsony | fémipar | karácsonyi különlegességek | Rhoda Scott | Kifli.hu | cafeteria | utazás | édességek | magyarok | Virsli | Auchan | pezsgő | Palladio Orchestra | Bad Kleinkirchheim | kert | adomány | műfü | szilveszter | lemezhajlítás | K&H | fenntartható önkormányzat | Varnus Xaver | Magyar Vöröskereszt | szörp
|
PARTNEREINK
|