|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Inkább az spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén
KUTATÁS
![]()
CD: Inkább az spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén
2017-07-06 14:41 | Goodwill Communications
A magyarországi 18-59 éves hölgyek fele használ spray kiszerelésű dezodorokat, de továbbra is sokan nyúlnak a golyós típusúakért is, de az izzadásgátló kristály például nem túl népszerű. A német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 2015 óta végez reprezentatív felméréseket, annak érdekében, hogy jobban megismerhessük a magyar nők szépségápolási szokásait. Ennek a kutatásnak az egyik fő ága a magyar hölgyek dezodorhasználatának feltérképezése. A 2017-es, ezer fő bevonásával készült felmérés, amiből több mint 500 nő válaszaira támaszkodhattunk, eredményei arra engednek következtetni, hogy ezen a példátlanul meleg nyáron a spray formátumú dezodorok lesznek az izzadás elleni harc fő eszközei. A 2017-ben végzett kutatás eredményei egyértelműen a spray kiszerelésű dezodorok térnyeréséről számolnak be, a válaszadók 50 százaléka használja ezt a típust. Viszont a golyós termékek elvesztették a két évvel ezelőtti, vezető pozíciójukat, míg 2015-ben a megkérdezett nők válaszai alapján az első helyen végzett ez a típus, addig 2017-ben csak a második helyet sikerült elérniük, a válaszadók 45 százaléka nyilatkozta azt, hogy használ ilyen típusú termékeket is. Harmadik helyen végzett idén a stift típusú kiszerelés, a válaszadók 38 százaléka választja ezeket a termékeket. A különböző alternatív megoldások, mint például az izzadásgátló kristály, nem kifejezetten kedvelt a magyarországi hölgyek körében: a kutatás rávilágított arra, hogy csupán a 2 százalékuk él ezzel a lehetőséggel idén nyáron. Fontos megjegyezni, hogy olyanok is vannak, akik mellőzik az izzadásgátló termékek használatát: a kutatásban részt vevők 4 százalék válaszolta azt, hogy egyáltalán nem használ dezodorokat. A nyári hőségben a citrusos, friss illatok igazi felüdülést jelentenek, ilyenkor nem mindenki szereti az erős, karakteres parfümöket sem. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Carlsberg | esküvői ruha | Lidl | tárolás | KRQ | SPAR | digitalizáció | akkumulátor | Gyógynövény | kenőmájas | Liverpool FC | Liv Duna Medical Center | napelem | Turkish Technic | minibár | grillezés | Turkish Airlines | szálloda | lángos | Pepco | mesterséges intelligencia | Rolls-Royce | nyakkendő | nyugtató
![]() |
PARTNEREINK
|