|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Növeli termelési kapacitását a MAM
HIRDETŐ/MÁRKA
MTI: Növeli termelési kapacitását a MAM
2017-06-07 13:59 |
Huszonöt százalékkal növeli termelési kapacitását vaskeresztesi gyárában még az idén a babatermékeket gyártó, osztrák érdekeltségű MAM-Hungária Kft. - közölte az MTI-vel a gyár igazgatója. Kiss Katalin elmondta: a 2015-ben kezdődött és jelenleg is zajló, 2 milliárd 560 millió forint értékű beruházással egy új, mintegy 2 ezer négyzetméteres gyártócsarnokot építenek, amelyhez több mint 4 ezer négyzetméter alapterületű raktár, 1400 négyzetméternyi iroda és kiszolgálóhelyiségek is kapcsolódnak. A gyár épített alapterülete ezekkel több mint a duplájára növekszik, meghaladja majd a 13 ezer 400 négyzetmétert. Az 518 embernek munkát adó üzemben évente mintegy 80 millió darab cumit és cumisüveget gyártanak, a bővítésnek köszönhetően az idén ez már 92 millió fölé emelkedhet - tájékoztatott az igazgató. 2018-tól pedig, miután a beruházás teljesen befejeződik, kapacitásuk évi 100-105 millió darab lesz. Kiss Katalin szólt arról is, hogy a dolgozói létszám emelését egyelőre nem tervezik, a szükséges létszámot ugyanis már felvették. A dolgozók betanítása a jelenlegi üzemben zajlik, a kapacitás növelését további automatizálással, technológiai korszerűsítéssel kívánják elérni. Az igazgató elmondása szerint a MAM-Hungária Kft. Magyarország egyetlen babatermékeket előállító gyára, termékeik Európában és a többi kontinensen is megtalálhatók. Piacvezetőnek számítanak gyermek cumi kategóriában Ausztriában, Franciaországban, Csehországban, a skandináv országokban, Izraelben, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Chilében. Cumisüveg kategóriában pedig Franciaországban, a skandináv országokban és Izraelben. A MAM-Hungária Kft. 1991-ben kezdte meg működését Vaskeresztesen, nyolc embernek adva munkát a kis Vas megyei községben. 1994-ben már 70-en, egy év múlva pedig 160-an dolgoztak az üzemben, amit 1995-ben 1,5 millió eurós beruházással bővítettek. 2007 júniusában pedig átadták az új, ezer négyzetméter alapterületű üzemüket, a dolgozók létszáma ekkor már meghaladta a kétszázat. A MAM-Hungária Kft. árbevétele az idén várhatóan meghaladja a 45 millió eurót. 2016-ban 37 millió euró, 2014-ben pedig 28 millió euró volt. A cég adózott nyeresége 2016-ban 1,8 millió euró, 2015-ben 1,5 millió euró, 2014-ben pedig 1,1 millió euró volt.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
emeletes ágy | terasz | informatikai eszközök | Fóliázás | gyerekszoba | család | elektromos kerékpár | lámpa | Olaszország | építőipar | textíliák | Airbnb | játékpiac | lakáskiadás | méz | sport | Bridgestone Tatabánya | dekoráció | coaching | jégkorong | E.ON | grill | motor | olasz divat
|
PARTNEREINK
|