SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | A 110 éves Theodora promóciós kampánya


Theodora: A 110 éves Theodora promóciós kampánya
2017-06-07 06:37 |



A Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 110 napos promóciót indított a jubileumi évforduló kapcsán.

A kampányban a márka Balatonhoz való szoros kötődése és természetközelisége kapott hangsúlyt, ezért a fődíj egy elektromos autó; a Balcsi Original pedig egyedi noteszt és pólót tervezett a születésnapra, amelyek designját a Theodora eredendő tisztasága és frissítő hatása ihlette.

Hazánk történelmi ásványvize, a Theodora, amely 1907 óta kapható palackozva, idén ünnepli 110 éves születésnapját. A jubileumi év kapcsán a Theodora közös ünneplésre hívja a fogyasztókat egy 110 napos promóciós kampány keretében. Mivel a Theodora forrás a gyönyörű Káli-medencében található, és szorosan kötődik a Balatonhoz, továbbá a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára mindig kiemelt szerepet játszott a környezetvédelem, a vállalat természeti értékként tekint az ásványvizekre, és lelőhelyük környezetének megóvására is nagy hangsúlyt fektet, ezért a promóciós ajándékok közé bekerült a Balcsi Original egyedi pólója és notesze, és egy nulla károsanyag-kibocsátású elektromos autó, a Volkswagen e-up!

"A Theodora és a Balcsi Original ugyanonnan származik, mindkét brand a Balatonból "fakad", ezen felül pedig mindkettőnkre jellemző a frissesség. Nálunk a víz, a nyár inspiráló hatása, a Theodoránál pedig az eredendő tisztaság és frissítő hatás, immár 110 éve. Ezért választottuk a buborékokat, amivel az állandó pezsgést szimbolizáljuk, hiszen minden bubi egy új élmény. Próbáltunk nagyobb keretben gondolkodni, így nemcsak a termékek elején kaptak helyet a különböző méretű buborékok, hanem teljes mértékben befedik a rendelkezésre álló felületet." - fejtette ki Hlavaty Tamás, a Balcsi Original egyik alapítója a Theodora születésnapjára tervezett egyedi notesz és póló kapcsán.

"A Theodora hazánk legtradicionálisabb ásványvize, a jeles évfordulót méltón szeretnénk megünnepelni, fokozottan ügyelve a márka tekintélyére és értékeire. A Theodora forrás a káprázatos Káli-medencében található, a tisztaság, a természetközeliség, a Balaton már összefonódtak a kommunikációban a nagy múltú ásványvíz nevével. Ennek megfelelően válogattuk ki a promóciós ajándékokat, így nem véletlen, hogy a Balcsi Original egyedi pólói és noteszei, illetve a jövő generációjára is gondoló elektromos autó, a Volkswagen e-up! is szerepel a kampányban." - mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője a jeles évforduló apropóján indított promóció kapcsán.

"Büszkék vagyunk, hogy Magyarország tradicionális ásványvizének promóciós kampányában egy ilyen modern, zéró emisszójú autó, mint a tisztán elektromos meghajtású Volkswagen e-up! főszerepet kaphatott. A Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. környezettudatos magatartását példaértékűnek tartjuk" - hangsúlyozta Kazi Róbert, a Volkswagen marketingmenedzsere.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!