|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Hetedszerre nyert Superbrands díjat a dm
HIRDETŐ/MÁRKA
drogerie markt : Hetedszerre nyert Superbrands díjat a dm
2017-06-06 16:09 |
Idén tizenharmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A dm 2017-ben is elnyerte az elismerést. A drogéria mozgalmas tavaszi időszakon van túl, hiszen üzletei megújultak, új saját márkás sminkmárkát vezetett be, a nyarat pedig egy családi fesztivállal koronázza meg. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. A döntés értelmében a dm a tavalyi év után idén is elnyerte a minősítést, a díj történetében hetedszer. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Büszkék vagyunk rá, hogy a minősítést ismét elnyertük. A díj megerősít bennünket abban, hogy jó irányba haladunk. Hisszük, hogy piacvezető drogériaként folyamatosan meg kell tudnunk újulni, új színt vinni a vásárlókkal való kapcsolatunkba - mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere. A dm 258 üzletben várja termékeivel és folyamatosan bővülő szolgáltatásaival a vásárlókat. A dm üzletei tavasztól a piac aktuális trendjeit és a vásárlók szokásait figyelembe véve megújultak, a változtatással a dm helyet teremtett az új, innovatív termékeknek, hogy a vásárlók még változatosabb szortimenttel találkozzanak, az üzletek pedig megszépülve kínálhassanak új impulzusokat a vásárlóknak. Tavasszal debütált a dm-ben a trend IT UP sminkmárka, a dm saját márkáját nemzetközi trendek inspirálták, nagyon kedvező ár-érték arány jellemzi a termékcsaládot, amely különleges, hiánypótló termékeket is kínál a vásárlóknak. Kibővült szortimenttel találkozhatnak a vásárlók a natúrkozmetikumok területén is. A dm idén nyáron egy egyedi eseménnyel is készül, augusztus 26.-27-én nyárzáró családi fesztivált rendez Velencén. A dm célja, hogy tartalmas szórakozási lehetőséget nyújtson a családoknak, a GyereKi! Fesztiválon 12 programhelyszínen várják a látogatókat.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
család | gyerekszoba | elektromos kerékpár | informatikai eszközök | Bridgestone Tatabánya | textíliák | játékpiac | olasz divat | építőipar | coaching | Airbnb | dekoráció | emeletes ágy | grill | terasz | lakáskiadás | jégkorong | sport | Olaszország | motor | méz | Fóliázás | E.ON | lámpa
|
PARTNEREINK
|