SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Henkel - Fenntarthatósági kampány


Henkel: Henkel - Fenntarthatósági kampány
2017-05-09 22:04 |



A Henkel évtizedek óta azon dolgozik, hogy a környezettudatosságot, mint életformát ne csak a vállalaton belül, de a fogyasztók, vásárlók számára is "elérhetővé" tegye.

A fenntarthatóság jegyében a Henkel 2016-ban egészen új szintre emelte termékei újrahasznosítását. A Rossmannal karöltve gyűjtést szerveztek, hogy a vásárlók bevonásával minél több üres Henkel termék flakonja összegyűljön. A műanyag dobozok azonban nem egy hulladéktelepre kerültek, hanem a felhalmozott mennyiségből újrahasznosított játszóteret épített a vállalat annak az iskolának, amelyik a legtöbb szavazatot kapta a vásárlóktól.

Az akció sikeres volt, hiszen a Holofon Zrt 1.110 kg flakont vett át és hasznosított, így a több ezer Henkeles műanyag doboz csúszdaként, hintaként vagy mászókaként szolgálta a gyerekeket Kalocsán, hiszen a pályázatot a helyi Eperföldi Általános Iskola nyerte. Az iskola 1709 szavazattal utasította maga mögé a második helyezett intézményt, így toronymagasan nyerte a szavazást.

A Henkel így idén is meghirdeti a "Zöldben játszani is jobb" játékát, ahol a tavalyi évhez hasonlóan országszerte 200 Rossmann üzletbe várják a kiürült Henkeles flakonokat, hogy egy kiválasztott oktatási intézmény értékes nyereményben részesüljön. Az intézmények most is - a tavalyihoz hasonlóan - a vásárlók szavazatai alapján részesülhetnek a nyereményekben. Mindezt úgy, hogy a Rossmann üzletekbe visszavitt flakonok után minden vásárló egy regisztrációs kuponnal szavazhat a kedvenc intézményére a www.megujulasereje.hu/rossmann oldalon.

A "Zöldben játszani is jobb" kampány így elsősorban nem az intézményekhez, hanem a szülői közösségekhez, a fogyasztókhoz és a vásárlókhoz szól.

2017-ben a Magyarországon immáron 30 éves Henkellel, eggyel nő a tét: hiszen az 1 millió értékű - felújításra és fejlesztésre szánt - fődíjon felül 3 intézmény 100.000 Ft értékű sportszerutalványt, 30 intézmény pedig higiéniai csomagot nyer. Az intézmények a fődíjat az alábbiakra használhatják majd fel: játszótér építése, parkosítás, szelektív hulladékgyűjtés kialakítása, energiatakarékos nyílászárók, csapok, csaptelepek korszerűsítése, valamint nyári tábor szervezése egy erdei iskolába.

Mivel az ökológiai lábnyomunk egyre csak növekszik, felelős FMCG-vállalatként kiemelten kezelik termékeik sorsát a felhasználás után is.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!