SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Úgy is lett – Elindította nyári kampányát a Szallas.hu


szallas.hu: Úgy is lett – Elindította nyári kampányát a Szallas.hu
Országos | 2017-05-09 17:40 | Sakkom Interaktív



Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll.

A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros formában teszi egészen nyár közepéig tartó - tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató - aktivitása keretében.

Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. "Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték" - mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője. Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon közel 9000 hazai partnerről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés. "A napokban indult &187;Úgy is lett&171; kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

A Szallas.hu kampányának célja, hogy a nyári időszakban még jobban megnyerje a magyarokat, és 20 százalék feletti bővülést érjen el a 9000 szállásadó partner kihasználtságának növelésével. "Hiszünk abban, hogy nálunk a magyar utazó tényleg képes úgy választani a belföldi, de akár a környező országok szálláshelyei között, hogy ne érje csalódás, vagyis minden, amit előzetesen várt, az úgy is lett. Ezen dolgozunk partnereinkkel, erről kommunikálunk minden lehetséges csatornán az elkövetkezendő hónapokban, a célunk pedig nem kevesebb, mint megvalósítani a legjelentősebb belföldi utazásra ösztönző kampányt" - tette hozzá Szigetvári József.
A Szallas.hu nyári kampánya egészen július közepéig tart, az "Úgy is lett" üzenettel a hazai vendégsereg a legnagyobb kereskedelmi tévé csatornákon (RTL Klub, TV2), újságokban, rádiókban (Sláger, Rádió 1, Kossuth), valamint országszerte több mint 200 óriásplakáton és az interneten találkozhat.

A Szallas.hu kampányában résztvevő ügynökségek, produkciós lista:
CEO: Szigetvári József
CMO: Papp István
Marketing Manager: Mészáros Judit
Performance Leader: Benes László

Stratégiai ügynökség: Artisan Marketing
Strategic Planner: Dr. Kertész Attila Mihály
Project Manager: Pardi Dorina

Kreatív ügynökség: Mito
Lead Creative: Vizi Balázs
Creative: Endrődy Szabolcs
Art Director: Beke Veronika
Production Manager: László Csaba
Account Director: Csengery Máté
Account Executive: Hir Ágnes

Produkció
Produkciós cég - Film Fight Club
Rendező - Damokos Attila
Operatőr - Nagy Marcell
Gyártásvezető - Kukucska Zsolt
Utómunka - Gyár
Vágó - Érdi Zsófi
Zene - Kamau Makumi

Médiavásárlás: Café Communications (Király Anita, média igazgató), IKO Sales House
Pr ügynökség: SAKKOM Interaktív
Ügyvezető: Kolma Kornél
Account Director: Árok Bianka
Senior PR Consultant: Kelemen Lili










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!