|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Úgy is lett – Elindította nyári kampányát a Szallas.hu
IDEGENFORGALOM
szallas.hu: Úgy is lett – Elindította nyári kampányát a Szallas.hu
Országos | 2017-05-09 17:40 | Sakkom Interaktív
Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros formában teszi egészen nyár közepéig tartó - tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató - aktivitása keretében. Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. "Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték" - mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője. Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon közel 9000 hazai partnerről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés. "A napokban indult &187;Úgy is lett&171; kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője. A Szallas.hu kampányának célja, hogy a nyári időszakban még jobban megnyerje a magyarokat, és 20 százalék feletti bővülést érjen el a 9000 szállásadó partner kihasználtságának növelésével. "Hiszünk abban, hogy nálunk a magyar utazó tényleg képes úgy választani a belföldi, de akár a környező országok szálláshelyei között, hogy ne érje csalódás, vagyis minden, amit előzetesen várt, az úgy is lett. Ezen dolgozunk partnereinkkel, erről kommunikálunk minden lehetséges csatornán az elkövetkezendő hónapokban, a célunk pedig nem kevesebb, mint megvalósítani a legjelentősebb belföldi utazásra ösztönző kampányt" - tette hozzá Szigetvári József. A Szallas.hu nyári kampánya egészen július közepéig tart, az "Úgy is lett" üzenettel a hazai vendégsereg a legnagyobb kereskedelmi tévé csatornákon (RTL Klub, TV2), újságokban, rádiókban (Sláger, Rádió 1, Kossuth), valamint országszerte több mint 200 óriásplakáton és az interneten találkozhat. A Szallas.hu kampányában résztvevő ügynökségek, produkciós lista: CEO: Szigetvári József CMO: Papp István Marketing Manager: Mészáros Judit Performance Leader: Benes László Stratégiai ügynökség: Artisan Marketing Strategic Planner: Dr. Kertész Attila Mihály Project Manager: Pardi Dorina Kreatív ügynökség: Mito Lead Creative: Vizi Balázs Creative: Endrődy Szabolcs Art Director: Beke Veronika Production Manager: László Csaba Account Director: Csengery Máté Account Executive: Hir Ágnes Produkció Produkciós cég - Film Fight Club Rendező - Damokos Attila Operatőr - Nagy Marcell Gyártásvezető - Kukucska Zsolt Utómunka - Gyár Vágó - Érdi Zsófi Zene - Kamau Makumi Médiavásárlás: Café Communications (Király Anita, média igazgató), IKO Sales House Pr ügynökség: SAKKOM Interaktív Ügyvezető: Kolma Kornél Account Director: Árok Bianka Senior PR Consultant: Kelemen Lili
szigetvari-jozsef-ugyvezeto.jpg (48.59 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
P&G | Pesterzsébet | vállalkozás | takarmány | pedagógus | Rossmann | Pampers | Skoda Auto | Jelenlét Ház | hajgyógyászat | Csorvási Gazdák | dekoráció | Légzésfigyelő pulzoximéter | háztervezés | Máltai Szeretetszolgálat | elkóborolt kutyák | home office | Mol | pályakezdő | Pakisztán | Gáz | űrlap | DIGI | munkáltató
|
PARTNEREINK
|