|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Állta a versenyt a multikkal a Magyar Termék
DM/PROMÓCIÓ
![]()
: Állta a versenyt a multikkal a Magyar Termék
2017-05-05 09:10 |
Nonprofit és többségi magyar tulajdonban lévő cégként egyedüliként kapott díjat "Az év legsikeresebb promóciója 2016" versenyen a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A multinacionális vállalatok dominálta szakmai küzdelemben a lábatlani székhelyű társaság ezüstérmet kapott Élelmiszer kategóriában a "Nyerő hazai termékek" közösségi kampányáért. A Trade Magazin szervezésében idén kilencedik alkalommal megrendezett versenyen 10 tagú szakmai zsűri véleménye és a 4 fókuszcsoportban történt fogyasztói vizsgálatok alapján hirdettek eredményt hat kategóriában. A Maxxon Reklám Kft. szervezésében készült díjnyertes promóció annyira sikeres volt, hogy előző évhez képest csaknem 70 százalékkal növekedett a játékban beküldött termékkódok száma, és minden résztvevő cég legalább megduplázta előző évi eredményét - mondta Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője. Növeli a díjuk értékét, hogy egy olyan versenyen sikerült ezüstérmet szerezniük, amelyen az elismeréseket jellemzően multinacionális vállalatok söprik be, amelyeknek a marketingköltése többszöröse annak, amit a nonprofit kft., illetve a promócióban résztvevő védjegyhasználó cégek áldozni tudnak erre. Benedek Eszter szerint az ezüstérmük azt mutatja, hogy több cég összefogásával kis pénzből is lehet hatékony promóciót folytatni. A "Nyerő hazai termékek" kampányban a Bábolna Bio, a Cerbona, a Detki Keksz, a Koch's Torma, a Mary-Ker Pasta, a Szatmári Konzerv, a Szegedi Paprika és a Sofidel Hungary vett részt. A Magyar Termék tanúsító védjegyet ma már több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása viseli. A termékek eredetét és megbízhatóságát egyaránt tanúsító nonprofit kft. az idén is készül nyereményakcióra, ami Benedek Eszter várakozásai szerint a most ezüstérmet kapott tavalyinál is erősebb, látványosabb lesz. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bónuszrendszer | hajópadló | alumíniumkerítés | gázkészülék | kávékapszula | hegesztőpajzs | KunlunChem | párásító | inkontinencia | Vizelettartás | hőmérséklet | Liszt Ferenc Kamarazenekar | lézerterápia | retinol | autódekoráció | Centrál Színház | tartálykutatás | lakásfelújítás | Knorr-Bremse | LED-lámpák | bőrápolás | Mosás | szivattyú | kölyökkutya
![]() |
PARTNEREINK
|