|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Innováció a bevásárlóközpontokban
KERESKEDELEM
Klépierre Magyarország: Innováció a bevásárlóközpontokban
2017-04-12 23:26 |
Let's Play! - ezzel a felkiáltással rázza fel a vásárlás, a kiskereskedelem világát a Corvin Plaza és a Duna Plaza. A vásárlás játék lesz, élmény, a szabályokat pedig a vásárlók alakítják. Az Európai bevásárlóközpontok piacán vezető szerepet betöltő Klepierre - a budapesti Corvin és Duna Plaza, valamint az Alba Plaza, a Miskolc Plaza, a Nyír Plaza és Győr Plaza üzemeltető-tulajdonosa - újragondolt marketing stratégiával és a humor köré rendezett vásárlói élményekkel ünnepli a tavaszt és a bevásárlóközpontjaiba betérőket. Az új irányhoz a cég elemezte és értékelte a vásárlói szokásokat és visszajelzéseket. Az új irány idén indul útjára, és célja, hogy a vásárlást még játékosabbá tegye. A művészi és egyben ügyfél-centrikus kreatívokon keresztül a kampányok arra hívják fel a figyelmet, hogy a Klepierre bevásárlóközpontjai ideális helyszínként szolgálnak egy igazi vásárlói élményhez. A vásárlás már jócskán több, mint puszta időtöltés: a vásárlók egyedi élményeket és szórakozási lehetőséget is keresnek. Erre felel a Let's Play: az új kampányok egyidejűleg 14 európai országban és 120 bevásárlóközpontban jelennek meg. Ezzel is illusztrálva, hogy a Klepierre csoport célja tovább erősíteni piacvezető szerepét Európában, trendet diktálva, és megfelelve a vásárlók elvárásainak. "A többi európai országhoz hasonlóan, mi is büszkén mutatjuk be ezt az innovatív koncepciót mind a vásárlóink, mind a bérlőink felé." - nyilatkozta Kertai Zsolt, a Klepierre Managament Magyarország ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: "A Let's Play kampány tökéletesen illusztrálja a Klepierre által kijelölt célokat, amelynek fontos része, hogy tovább fokozzuk az interaktív vásárlói élményt és a bevásárlóközpontjainkat még inkább egy sokszínű és élménydús közösségi térré formáljuk." Elemzésből új kommunikációs irány A kifejezetten erre a kommunikációs irányra kifejlesztett kreatívok Franciaországból érkeztek a magyar központhoz, a Sid Lee Párizs kreatív ügynökség tervezésében. A magyarországi adaptációkért és mutációkért a Hinora Group felel. A plakátokon humoros vásárlási szabályok elevenednek meg, melyek folytatásos regényként kísérik a látogatók útját. A kreatívok és a headline-ok több éves, a különböző vásárlási szokásokat, a vásárlóközönség által a közösségi portálokon előállított kommenteket és vásárlói megfigyeléseket gyűjtő és elemző folyamat után születtek meg. Az előkészítési fázis magába foglalta a vásárlói típusok bekategorizálását vásárlási hangulat, kedv szerint. Az eredmények széles palettát fednek le, mely szerint a vásárlók egészen a kalandostól a felspannolt állapotig indulhatnak el egy-egy vásárlói körútra. Természetesen minden hangulatnak megfelelő kreatívval találkozhatunk majd az egyes kampányok során. A Let's Play kampányain keresztül a Klepierre bevásárlóközpontok új vizuális arculata is bemutatkozik: elegánsabb és letisztultabb logók segítik majd tovább erősíteni a bevásárlóközpontok kommunikációs fejlődését. "A Let's Play hangulat már az előkészítő fázisban beszippantotta a csapatot, úgyhogy kollégáinkkal együtt ezt az életérzést szeretnénk bevásárlóközpontjainkban is megjeleníteni az egyes kampányok során." - nyilatkozta Polgári Noémi, a Klepierre országos marketing vezetője. Erőteljes 360 fokos kampányok: Az új Let's Play kommunikációs irány egyetlen platformot sem hagy ki, maximális szignalizációra törekszik. Az új arculat természetesen magába foglalja a nyomdai anyagokat, nemzetközi rádió szpotot, outdoor megjelenéseket és nem utolsósorban az online kommunikációt érintő felületeket is.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pakisztán | pályakezdő | DIGI | Jelenlét Ház | home office | munkáltató | háztervezés | takarmány | Csorvási Gazdák | Pampers | állásinterjú | hajgyógyászat | P&G | űrlap | kerítés | Máltai Szeretetszolgálat | elkóborolt kutyák | pedagógus | Légzésfigyelő pulzoximéter | Gáz | Mol | dekoráció | Rossmann | Pesterzsébet
|
PARTNEREINK
|