|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Új márka a MEDIACOM segítségével
ÜGYNÖKSÉG
![]()
MediaCom: Új márka a MEDIACOM segítségével
2017-03-14 17:25 |
A project egy portál újrapozícionálásának indult, de a folyamat az egész vállalat identitását, nevét és a márka sztoriját is megváltoztatta: új biztosítási alkusz márka és site épül Magyarországon, az Insura. A korábbi nevén PBA Praeventio Zrt. húsz éve meghatározó szereplője volt már a magyar alkuszi piacnak, amikor a személyes biztosítás-tanácsadói és vendor hálózatuk mellett az online üzletágban rejlő lehetőségek jobb kiaknázása mellett döntöttek. "Az első terv az volt, hogy a pba.hu-ra forgalmat tereljünk különböző kommunikációs megoldásokkal" - emlékszik vissza dr. Kozma Gábor, a vállalat tulajdonos vezérigazgatója a közel másfél évvel ezelőtti helyzetre. A kommunikációs lehetőségek feltérképezésére a MEDIACOM Magyarország Kft-t kérték fel. Az ügynökség kutatási osztálya azonban olyan összefüggéseket és dimenziókat tárt fel, amelyek egy hosszú távú márkázási és üzleti stratégia alapjait határozták meg. A vezetőséggel, személyes és vendor üzleti partnerekkel végzett mélyinterjús fázist lakossági fókuszcsoportos vizsgálatok követték, majd a mindezekre épülő 1000 fős reprezentatív kutatás hozták azokat az eredményeket, amelyekből az ügynökség stratégiai kreatív és UX briefet írt. A kreatív és UX tendert a MEDIACOM kooridnálta. A tenderre négy ügynökséget hívtak meg, és két forduló után a PBA vezetése a Nyéki Attila kreatív szakemberrel kiegészült Kabooom reklámügynökséget választotta kreatív partnernek. A produkciós munkálatokat az Umbrella, míg a UX feladatokat a Super11 Creative Zrt. nyerte el. Lévén az új márka identitásának meghatározásában a versenytársak pozicionálása, a piaci környezet valamint a cégen belülről és a fogyasztóktól származó gondolatok is szerepet játszottak, a kialakuló márkasztori alkalmassá vált a belső céges identitás kialakítására is. "Sok más insight mellett bizonyítani tudtuk, hogy a 'biztosítás kötése a felelős gondolkodás része' gondolat egy olyan létező kognitív séma, amelyre már érdemes márkát és üzenetet építeni" - emeli ki Kun Miklós, a MEDIACOM stratégiai igazgatója. Erre épült tehát a mára vállalati "purpose"-ként is meghatározott hitvallás (Azért dolgozunk, hogy minél többen megélhessék a hétköznapok örömeit, biztonságban tudva mindazt, ami számukra igazán fontos) és a reklámfilmekben hallható voiceover is (Az élet apró balesetein könnyen túllépünk, ha a fontos dolgainkat közben biztonságban tudjuk). Kreatív szempontból a márkaesszencia és a választott kommunikációs archetípus összehangolását bravúrosan oldotta meg a Kabooom. "A riogatás, és az átlátszó örömködés helyett egy humorosabb és hitelesebb utat választottunk a stratégia kreatív leképezésében. Szerethető, a néző által átélhető apró baleseteket mutatunk be, amelyeket tartalmilag a szöveg tesz a helyükre." - modta el Spielmann Gábor, a Kabooom kreatív igazgatója. A MEDIACOM által írt kreatív briefben ugyanis számos alátámasztott kritérium és tabu figyelembevétele mellett a márkasztorit a dolgokra mindig más szemszögből rávilágító, humoros Jester archetípus narratívjában kellett elmesélni. Ráadásul úgy, hogy a márkaelemek koherens egészt képezzenek és reflektáljanak az online kötés gyorsaságára is. Így született meg a kenguru alakját felvevő logo, a "Biztosítás hipp-hopp!" szlogen, az Insura név, illetve a három helyzetkomikumra épülő 25-30 mp-es reklámfilm. "A Jester archetípus választásával az kimondott célunk volt, hogy az online világban megkülönböztethetőek, és a biztosítási szektorban is innovatívak lehessünk. Sok munkát fektettünk ezért az új honlap kialakításába és a UX-be a Super11-el, amelyen tényleg 'hipp-hopp' lehet biztosítást kötni" - mondta el Oravecz József, az Insura online igazgatója. A kampány március elején indult a három márkaépítő film rotálásával a főbb videós csatornákon. A MEDIACOM által kidolgozott kommunikációs stratégia alapján a márkaépítő és a leendő Insura ügyfelek figyelmét megragadó fázist fokozatosan felváltják a termék-fókuszú forgalomterelést célzó eszközök. A kampány csak digitális platformokon jelenik meg, amelyet az ügynökség illetve a GroupM digitális csapata vásárol és optimalizál. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
szivattyú | Elektromos autó | Lidl | lézeres szemműtét | lakásvásárlás | fogszabályzó | hűségpromóció | Szentendre | BioTechUSA | téglagyár | betonozás | SPAR | disznóvágás | haszongépjármű | szupinált cipő | JBL | gyerekülés | evőeszköztartó | REGIO JÁTÉK | személyszállítás | játékpiac | CEMACON | kenőmájas | vérplazma
![]() |
PARTNEREINK
|