|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | E.ON kutatás az elektromos melegítő eszközökről
KUTATÁS
![]()
E.ON: E.ON kutatás az elektromos melegítő eszközökről
2017-03-03 06:04 | PRO Kommunikációs Kft.
Az elektromos melegítőpárnák, takarók és lábmelegítők Európa-szerte nagy népszerűségnek örvendenek, derült az E.ON által nyolc országban végzett reprezentatív kutatásból. Az elektromos melegítőpárnák, takarók és lábmelegítők Európa-szerte nagy népszerűségnek örvendenek. Az E.ON által nyolc országban végzett reprezentatív kutatásban a válaszadók 28 százaléka azt mondta, így oldja meg a problémát, ha fázik a lába. A társak segítsége kissé alacsonyabb besorolást kapott. Ők összességében 25 százalékot képviselnek, ezért e tekintetben kevésbé népszerűek, mint a technikai eszközök. Németországban a társsal való összebújás pont ugyanolyan értékelést kapott, mint a szeretett forróvizes palack, azaz 24 százalékot. Az összebújásban a britek vezetik a mezőnyt, mivel körülbelül egyharmaduk (31 százalék) támaszkodik egyedül a társára, ha hidegre fordul az időjárás. Ugyanakkor, különösen Közép-Európában, ezt a szerepet a technikai eszközök nagyrészt átvették az emberektől. Magyarországon és Romániában az emberek teljes mértékben az elektromos eszközökre hagyatkoznak. Magyarországon a válaszadók 44 százaléka elektromos takarókat és melegítőpárnákat használ, és ez az adat 39 százalékkal Romániában is szignifikáns. Ez azonban azt jelenti, hogy a forróvizes palack a maga mindössze 7, illetve 4 százalékával messze elmarad az elektromos eszközöktől. A mikróban felmelegíthető búzazsákok népszerűsége csak a Cseh Köztársaságban és Svédországban ért el kétszámjegyű eredményt. Ezzel szemben Nagy-Britanniában, Romániában és Törökországban a válaszadók kevesebb mint 5 százaléka használ ilyen eszközt a lábmelegítésre. Az eredmények az "Élet Európában" című felmérésből származnak, melyben az E.ON és a Kantar EMNID közel 8000 embert kérdezett meg Németországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban, a Cseh Köztársaságban, Romániában, Svédországban, Törökországban és Magyarországon 2016 decemberében. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
retinol | hegesztőpajzs | lakásfelújítás | Iskolaszer | inkontinencia | autódekoráció | Knorr-Bremse | hajópadló | társ | telefontok | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Centrál Színház | kávékapszula | bőrápolás | tartálykutatás | Vizelettartás | menstruáció | KunlunChem | párásító | szivattyú | bónuszrendszer | hőmérséklet | alumíniumkerítés | tudás
![]() |
PARTNEREINK
|