|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Fenntarthatóság a Henkelnél
FELELŐSSÉG
Henkel: Fenntarthatóság a Henkelnél
2017-03-02 19:20 |
A vállalat közzétette 2016-os Fenntarthatósági Jelentését. "2016-ban ismét javítottuk teljesítményünket a fenntarthatóság terén és kézzelfogható eredményeket értünk el. A fenntarthatóságunk növelésére tett erőfeszítéseinket kiemelkedő eredményeink is tükrözik, melyeket a magasabb nemzetközi rangsorolások és indexek terén értünk el" - mondta Kathrin Menges, Humánerőforrás alelnök, a Henkel Fenntarthatósági Tanácsának elnöke. "Hozzá kívánunk járulni a nemzetközi közösség globális fenntarthatósági és klímavédelmi céljainak eléréséhez. Ehhez végigvezetjük a fenntarthatóságot teljes értékláncunkon. Nagyratörő célokat tűztünk ki és még jobban szeretnénk hozzájárulni a társadalmi fejlődéshez" - tette hozzá Kathrin Menges. Fenntartható érték létrehozása Kevesebb ráfordítással többet elérni: Ez a célja a Henkel hosszú távú fenntarthatósági stratégiájának. A Henkel fenntartható értéket kíván teremteni - a vevők és fogyasztók számára, és általánosságban a társadalom számára. Ezzel egy időben a vállalat az erőforrások felhasználásán is javítani kíván: ezen a területen hatékonyságát a Henkel meg szeretné triplázni 2030-ig. Az elmúlt üzleti évben a vállalat újra kézzelfogható fejlődést ért el a 2020-as időközi céljainak elérésében (a kiindulási év 2010):
Mindezek felett, a 2010-es bázisévhez képest a Henkel mostanra már 42 százalékkal javítani tudta hatékonyságát, az előállított érték és a környezeti terhelés közötti arányt. 2020-ig a vállalat azt tervezi, hogy erőforrás-hatékonyságát 75 százalékkal növeli. A vezető pozíció rangsorokban és besorolásokban A Henkel fenntartható üzleti gyakorlatai és erőfeszítései a fenntarthatóság szakértőire, a besorolást végző ügynökségekre és a tőkepiacokra is hatással voltak: A Henkel szerepel a Dow Jones fenntarthatósági világindexben (DJSI World), az FTSE4Good-ban, a STOXX Global ESG Leaders-ben, az Euronext Vigeo World 120-ban, a Global Challenges Index-ben és az MSCI World ESG Index-ben, hogy csak egy párat említsünk. A vállalat a 15. helyet foglalja el "A világ 100 legfenntarthatóbb vállalatai" között a média és a befektetési tanácsadó cég, a Corporate Knights szerint. Az Oekom Research and Sustainalytics besorolásában a Henkelt ágazatának vezető vállalataként tünteti fel. "Munkatársaink döntő szerepet játszanak előrehaladásunkban" A Henkel, hogy megerősítse vezető szerepét a fenntarthatóság terén egyértelműen meghatározta a prioritások körét: Amellett, hogy tovább erősíti az alapokat még hatékonyabb fenntartható üzleti gyakorlatokkal, a vállalat célja, hogy fokozza alkalmazottainak elkötelezettségét is a fenntarthatóság területén. "Munkatársaink döntő szerepet játszanak a további előrehaladásunkban, melyet a fenntarthatóság terén el tudunk érni. Eddig 10 ezernél is több munkatársunk végezte el a képzéseket, melyek során a fenntarthatóság nagyköveteivé váltak, és mellyel elsajátították a szükséges ismereteket ahhoz, hogy felhívják kollégáik, beszállítóik, vevőik, vagy akár az iskolás gyermekek figyelmét a fenntartható magatartás fontosságára. Nagyon büszkék vagyunk elkötelezettségükre, és folytatni szeretnénk ennek támogatását és az erre való építkezést. Célunk, hogy minden Henkel munkatársunk nagykövet legyen, illetve aktív szószólója a még nagyobb mértékű fenntarthatóságnak" - mondta Kathrin Menges. Ambiciózus célok A Henkel másik kiemelt prioritása a hatás maximalizálása a fenntartható intézkedésekben. 2030-ig a vállalat saját termeléséből származó szén lábnyomának 75 százalékos csökkentését célozza meg. "Ugyanakkor csak úgy érhetjük el ezeket az ambiciózus célokat, ha változtatásokat eszközölünk, és előrehaladást érünk el a teljes értéklánc mentén, a beszállítóinktól kezdve egészen a vevőinkig" - emelte ki Kathrin Menges. Például a Henkel célként tűzte ki, hogy vevőit és fogyasztóit is segíti abban, hogy 50 millió tonna szén-dioxid-kibocsátást takaríthassanak meg 2020-ig. A cégcsoport célzott támogatása a társadalmi folyamatok terén elsősorban a bevételi lehetőségek javítására, a nők és lányok előmeneteli lehetőségeire összpontosít, valamint a vállalat supply chain területén dolgozók szociális alapelveire.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
CIB Bank | Euromoney | Nemzeti Tőkeholding | ebédházhozszállító | napelempark | táplálékkiegészítő | BMW | Profession.hu | takarítás | marketing | kutya | home office | állásjelentkezés | vállalkozás | E.ON | Mol | szilva | álláskeresés | Mol-csoport | frissdiplomás | Románia | mérnök | szülési szabadság | visszajelzés
|
PARTNEREINK
|