|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Kétszer annyit költöttünk Valentin-napkor, mint máskor
KUTATÁS
![]()
Brands.hu: Kétszer annyit költöttünk Valentin-napkor, mint máskor
2017-02-16 11:37 | Emerald Public Relations
A Mastercard Love Index kutatást végzett a szerelmesek napját megelőző napokról, melyből kiderült: 47,4 millió bankkártyás-tranzakció történt ezen a napon világszerte az elmúlt 3 év vizsgálatai alapján. Ebből 150 000 volt a Magyarországon történt tranzakció. "Az idei év nagy kedvencei közé tartoztak a virág és az édesség, de kifejezetten keresték az ékszereket, fehérneműt és szexi kiegészítőket is a szerelmesek" - mondta Gerhát-Molnár Irina, a Brands.hu ügyvezető igazgatója. "Mint arra a kutatás is rávilágított: romantikus költéseink megduplázódnak ebben az időszakban, és egyre többen rendelik meg online párjuknak az ajándékot. Az a webshop, amelyik idejében bemutatta a Valentin napi termékkínálatát, az akár másfél-kétszeres időszaki forgalmat is tudott bonyolítani ezen a napon. Érdekesség a Brands.hu esetében, hogy a vásárlás tekintetében a február 14 volt a csúcspont, ezen a napon kifejezett érdeklődést mutattak a vásárlók a divattermékek, kiegészítők irányába, még akkor is, ha ezt úgy vásárolták meg, hogy a fizikai kézhezvétele a terméknek nyilván igénybe vesz pár napot". Még mindig virágra költünk a legtöbbet A vizsgálat szerint idén is virággal kedveskedtünk a legtöbben szerelmünknek, de az édesség is tarolt az ajándékok képzeletbeli versenyében. E-két ajándék mellett többen vásároltak még likőröket, pezsgőt szerelmüknek, illetve a tehetősebbek wellness-fürdőkben romantikáztak február 14-én. A Valentin-napi online-beszerzések száma is nagyot ugrott az elmúlt évekhez képest, 125 százalékkal nőtt a webes vásárlások száma - világít rá a felmérés - de étteremben is többen mentünk ezen a napon, mint máskor. A Pénzcentrum kutatása szerint ez utóbbi kiadások teszik ki a magyarok Valentin-napi költésének 70 százalékát. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Mosás | Liszt Ferenc Kamarazenekar | autó | napszemüveg | mobilgarázs | gázkészülék | kölyökkutya | konyhai munkalap | kerti tároló | REGIO JÁTÉK | lézeres szemműtét | játékpiac | Szentendre | lézerterápia | KunlunChem | gyerekülés | Knorr-Bremse | LED-lámpák | szivattyú | alumíniumkerítés | SPAR | Centrál Színház | haszongépjármű | tekercses kerítés
![]() |
PARTNEREINK
|