|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Egyre egészségtudatosabban vásárolnak a hazai vásárlók
KERESKEDELEM
Sencor: Egyre egészségtudatosabban vásárolnak a hazai vásárlók
2017-02-02 08:01 | One On One Kommunikáció
Az egész évben kapható termékek terén a porszívók és a vízforralók fogytak leginkább a konyhai kisgépeket és háztartási készülékeket gyártó Sencor szerint. A cég tapasztalatai alapján elmondható, hogy egyre többen keresik az egészségtudatos táplálkozáshoz szükséges készülékeket. "Ugyancsak jellemző trend volt tavaly a felső kategóriás termékek eladásainak növekedése, ami azt tükrözi, hogy már kevésbé árérzékenyek a magyar vásárlók" - hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor termékmenedzsere. Tavaly egyértelműen karácsonykor érte el csúcspontját idehaza a háztartási gépek piaca, de az ősz folyamán is tapasztalható volt egy nagyobb eladási csúcs. "A karácsony mellett egyre nagyobb forgalmat bonyolítanak le a kereskedők a Black Friday alkalmából. Cégünk úgy számol, hogy ez a tendencia tovább fog erősödni a következő években" - tette hozzá Lucza András. Ventilátor és porszívó Slágertermékek szempontjából a Sencor márkás háztartási gépek két csoportra bonhatók. Az egyik a szezonális készülékek kategóriája, a másik pedig a hagyományos szortiment, vagyis az egész évben keresett termékek csoportja. "Az idényfüggő készülékek terén tavaly kiemelkedő eredményt produkáltunk. A nagy nyári melegnek köszönhetően jól fogytak a hűtéstechnikai készülékek, így például az asztali, illetve az álló ventilátorok, valamint a mobil klímaberendezések is" - árulta el a Sencor termékmenedzsere. A sztenderd szortimentből pedig leginkább a Sencor porszívókat, kenyérpirítókat és vízforralókat keresték a vásárlók. Mindkét termékkategóriában a GFK kimutatásai alapján a Sencor készülékek benne vannak a Top 10-es eladási listában. Egészségtudatosabb vásárlók A korábbi évekhez képest egyre többen keresik az egészségtudatos táplálkozáshoz szükséges termékeket. "Köszönhetően a széles termékpalettánknak, sikerült meglovagolnunk ez a hullámot és a korábbinál nagyobb mértékben tudtunk eladni slow juicereket, smoothie készítőket és nutri turmixgépeket. 2016-ban folyamatos kereslet mutatkozott a kenyérpirítókra, vízforralókra, botmixerekre és robotgépekre is" - tette hozzá Lucza András. Emellett egyre többen részesítik előnyben a hagyományos fehér helyett a színes konyhai gépeket. Sokan olyan színű készülékeket vásárolnak, melyek jobban harmonizálnak a konyhával, vagy adott esetben kiemelik a gépeket a hagyományos készülékek világából" - tette hozzá a Sencor termékmenedzsere. 2017-ben első felében várhatóan új botmixerek jelennek meg a Sencor termékpalettáján. Az új termékek ugyanakkor tudásban, anyagösszeállításban felső kategóriás készülékeknek számítanak majd. "Várakozásaink szerint tovább erősödhet a kereslet az egészséges táplálkozáshoz szükséges háztartási gépek iránt. Emellett azzal számolunk, hogy idén is folytatódik a felső kategóriás kisgépek eladásainak növekedése" - hívta fel a figyelmet Lucza András.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
építőipar | Bridgestone Tatabánya | informatikai eszközök | dekoráció | Airbnb | Fóliázás | motor | coaching | olasz divat | méz | család | E.ON | emeletes ágy | lámpa | jégkorong | elektromos kerékpár | gyerekszoba | Olaszország | játékpiac | lakáskiadás | sport | terasz | textíliák | grill
|
PARTNEREINK
|