SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Egyre egészségtudatosabban vásárolnak a hazai vásárlók


Sencor: Egyre egészségtudatosabban vásárolnak a hazai vásárlók
2017-02-02 08:01 | One On One Kommunikáció



Az egész évben kapható termékek terén a porszívók és a vízforralók fogytak leginkább a konyhai kisgépeket és háztartási készülékeket gyártó Sencor szerint.

A cég tapasztalatai alapján elmondható, hogy egyre többen keresik az egészségtudatos táplálkozáshoz szükséges készülékeket. "Ugyancsak jellemző trend volt tavaly a felső kategóriás termékek eladásainak növekedése, ami azt tükrözi, hogy már kevésbé árérzékenyek a magyar vásárlók" - hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor termékmenedzsere.

Tavaly egyértelműen karácsonykor érte el csúcspontját idehaza a háztartási gépek piaca, de az ősz folyamán is tapasztalható volt egy nagyobb eladási csúcs. "A karácsony mellett egyre nagyobb forgalmat bonyolítanak le a kereskedők a Black Friday alkalmából. Cégünk úgy számol, hogy ez a tendencia tovább fog erősödni a következő években" - tette hozzá Lucza András.

Ventilátor és porszívó

Slágertermékek szempontjából a Sencor márkás háztartási gépek két csoportra bonhatók. Az egyik a szezonális készülékek kategóriája, a másik pedig a hagyományos szortiment, vagyis az egész évben keresett termékek csoportja. "Az idényfüggő készülékek terén tavaly kiemelkedő eredményt produkáltunk. A nagy nyári melegnek köszönhetően jól fogytak a hűtéstechnikai készülékek, így például az asztali, illetve az álló ventilátorok, valamint a mobil klímaberendezések is" - árulta el a Sencor termékmenedzsere. A sztenderd szortimentből pedig leginkább a Sencor porszívókat, kenyérpirítókat és vízforralókat keresték a vásárlók. Mindkét termékkategóriában a GFK kimutatásai alapján a Sencor készülékek benne vannak a Top 10-es eladási listában.

Egészségtudatosabb vásárlók

A korábbi évekhez képest egyre többen keresik az egészségtudatos táplálkozáshoz szükséges termékeket. "Köszönhetően a széles termékpalettánknak, sikerült meglovagolnunk ez a hullámot és a korábbinál nagyobb mértékben tudtunk eladni slow juicereket, smoothie készítőket és nutri turmixgépeket. 2016-ban folyamatos kereslet mutatkozott a kenyérpirítókra, vízforralókra, botmixerekre és robotgépekre is" - tette hozzá Lucza András. Emellett egyre többen részesítik előnyben a hagyományos fehér helyett a színes konyhai gépeket. Sokan olyan színű készülékeket vásárolnak, melyek jobban harmonizálnak a konyhával, vagy adott esetben kiemelik a gépeket a hagyományos készülékek világából" - tette hozzá a Sencor termékmenedzsere.

2017-ben első felében várhatóan új botmixerek jelennek meg a Sencor termékpalettáján. Az új termékek ugyanakkor tudásban, anyagösszeállításban felső kategóriás készülékeknek számítanak majd. "Várakozásaink szerint tovább erősödhet a kereslet az egészséges táplálkozáshoz szükséges háztartási gépek iránt. Emellett azzal számolunk, hogy idén is folytatódik a felső kategóriás kisgépek eladásainak növekedése" - hívta fel a figyelmet Lucza András.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!