|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Környezet | A németek közel fele napenergiával szeretné fűteni a lakását
KÖRNYEZET
![]()
E.ON: A németek közel fele napenergiával szeretné fűteni a lakását
2017-01-19 10:04 | PRO Kommunikációs Kft.
Egy tanulmány szerint, melyet az E.ON rendelt meg az európai életkörülményekről, a németek közel fele úgy véli, hogy a helyiségeket jobb lenne környezetbarát napenergiával fűteni. Ez azonban gyökeres változással járna, mivel a Kantar EMNID által készített reprezentatív felmérés azt is kiderítette, hogy Németországban a legtöbb lakóházat és lakást még mindig földgázzal vagy olajjal fűtik. 47 százalékkal jelenleg a földgáz részesedése a legnagyobb a házak fűtésében. A háztartások 20 százaléka használ tüzelőolajat, 11 százaléka fát, a lakosság 10 százaléka pedig éjszakai hőtárolós kazánnal tartja melegen a lakását. Az emberek Európában máshol is a napenergiát részesítik előnyben. A magyarok 61 és az olaszok 60 százaléka választaná a napenergiát a fűtéshez. A napenergia a britek között a legkevésbé népszerű. 38 százalékuk fűtene inkább napenergiával, míg 36 százalékuk a gázüzemű fűtés mellett voksol. A tanulmányban nincs semmi, ami azt sugallná, hogy ennek oka a tipikus brit időjárás, hiszen Nagy-Britanniában valójában ugyanannyi az évi napsütéses órák száma, mint Németországban. Számos közép-európai országban sokan fát használnak a fűtéshez. A magyarok közel egyharmada (31 százalék) ezt az energiahordozót használja. Őket követik a csehek (20 százalék) és a románok (19 százalék). A szén és az olaj a közép-európai országokban csekély szerepet játszik az otthonok fűtésében. Ez ellentétben áll azzal a gyakran hangoztatott nézettel, hogy Közép- és Kelet-Európában még mindig nagy szerepet játszik ez a két fűtőanyag. Az eredmények az "Élet Európában" című felmérésből származnak, melyben az E.ON és a Kantar EMNID közel 8000 embert kérdezett meg Németországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban, a Cseh Köztársaságban, Romániában, Svédországban, Törökországban és Magyarországon 2016 decemberében. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Google Ads | MAKETUSZ | hal | Év bejglije | klikk marketing | Kerékpárosbarát Szolgáltató | tejtermelő laboratórium | NMHH | bohócdoktorok | Olcsóbbat.hu | Agroinform | internetes karácsonyi bevásárlás | Arcanum Hotel | Black Friday | karácsony | kutatás | Kaposvár | honlap | Yettel | vetőmagtermesztés | agrárium | Rejoy.hu | Casio | Mátrix Közhasznú Alapítvány
![]() |
PARTNEREINK
|