|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rendhagyó outdoor hirdetés a Mercedes-Benztől
OUTDOOR/INDOOR
Mercedes Hungary: Rendhagyó outdoor hirdetés a Mercedes-Benztől
2016-12-07 13:02 | Daimler
A kampány középpontjában egy olyan outdoor technológia áll, mely az autó és autós közötti kapcsolatra épül. A Mercedes-Benz speciális outdoor megoldással népszerűsíti legújabb modelljeit Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában. A kampány középpontjában egy olyan outdoor technológia áll, mely az autó és autós közötti kapcsolatra épül. A prémium márka programmatic megoldást választott a tökéletes targetálás érdekében, melynek segítségével a smart citylight az elhaladó autó típusától és márkájától függően jelenít meg hirdetéseket a digitális panelen - ezzel jobb és célzottabb reklámélményt teremtve. A márka arra a gondolatra alapozta legújabb OOH kampányát, hogy az "autónk a személyiségünk vetülete". A MEC Hungary által fejlesztett és kreatív részről a HPS által koordinált smart citylight megoldás az autó és az autós között húzódó kapcsolatra épít, ezért a citylight előtt elhaladó autó típusa és márkája alapján különböző, teljesen személyre szabott hirdetésekkel céloz, így a sofőrnek a személyes preferenciáira alapozott üzeneteket lehet eljuttatni a megoldás segítségével. A Mercedes-Benz digitális citylightja a WestEnd City Center bevásárlóközpont parkolójának bejáratánál látható. Mialatt az autóval érkezők megállnak, hogy parkolójegyet vegyenek, a rendszer megvizsgálja az autót, azonosítja a márkáját és a típusát, valamint kikalkulálja, hogy az előre meghatározott üzenetek közül melyik illik legjobban a gépkocsi típusához. Majd ahogy az autós továbbhalad, a személyre szabott márkaüzenet megjelenítésre kerül a digitális panelen. A márka a Mercedes-Benz tulajdonosokat az "Ön a legjobbat választotta!" üzenettel köszönti, míg például a versenytársak modelljeivel érkező sofőröket kiemelkedően kedvező Mercedes-Benz finanszírozási ajánlattal lepi meg, vagy éppen az e-mobilitást népszerűsíti a "Váltson, hogy változtasson!" üzenettel. Az ilyen típusú hirdetések eredményességét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a MEC által végzett kérdőíves kutatásból - melyet a márka korábbi programmatic akciója kapcsán készített - kiderült, hogy a célzási rendszerrel támogatott hirdetésekre a sofőrök 72 százaléka emlékszik, ellentétben a hagyományos, mindenki számára elérhető hirdetések 36 százalékos felidézési arányával. Az okosan célzott hirdetések ráadásul elterelik a figyelmet a többi hirdetésről, így valóban képesek kitűnni a reklámzajból. A felmérésből ugyanis kiderült, hogy ezen hirdetések észlelése után a válaszadók 50 százalékkal kevésbé emlékeztek a reklámkörnyezetre. A márka egy korábbi, hasonló programmatic OOH kampánya számos elismerést kapott a szakmai díjátadókon, többek között a Daimler csoport belső "Best Idea" díját, valamint a Golden Drum Silver Drum díját is bezsebelte 2016-ban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
dekoráció | Airbnb | gyerekszoba | lakáskiadás | lámpa | méz | motor | informatikai eszközök | coaching | Ajtó | elektromos kerékpár | textíliák | Bridgestone Tatabánya | Olaszország | család | Fóliázás | grill | jégkorong | építőipar | sport | emeletes ágy | olasz divat | játékpiac | terasz
|
PARTNEREINK
|