SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rendhagyó outdoor hirdetés a Mercedes-Benztől


Mercedes Hungary: Rendhagyó outdoor hirdetés a Mercedes-Benztől
2016-12-07 13:02 | Daimler



A kampány középpontjában egy olyan outdoor technológia áll, mely az autó és autós közötti kapcsolatra épül.

A Mercedes-Benz speciális outdoor megoldással népszerűsíti legújabb modelljeit Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában. A kampány középpontjában egy olyan outdoor technológia áll, mely az autó és autós közötti kapcsolatra épül. A prémium márka programmatic megoldást választott a tökéletes targetálás érdekében, melynek segítségével a smart citylight az elhaladó autó típusától és márkájától függően jelenít meg hirdetéseket a digitális panelen - ezzel jobb és célzottabb reklámélményt teremtve.

A márka arra a gondolatra alapozta legújabb OOH kampányát, hogy az "autónk a személyiségünk vetülete". A MEC Hungary által fejlesztett és kreatív részről a HPS által koordinált smart citylight megoldás az autó és az autós között húzódó kapcsolatra épít, ezért a citylight előtt elhaladó autó típusa és márkája alapján különböző, teljesen személyre szabott hirdetésekkel céloz, így a sofőrnek a személyes preferenciáira alapozott üzeneteket lehet eljuttatni a megoldás segítségével.

A Mercedes-Benz digitális citylightja a WestEnd City Center bevásárlóközpont parkolójának bejáratánál látható. Mialatt az autóval érkezők megállnak, hogy parkolójegyet vegyenek, a rendszer megvizsgálja az autót, azonosítja a márkáját és a típusát, valamint kikalkulálja, hogy az előre meghatározott üzenetek közül melyik illik legjobban a gépkocsi típusához. Majd ahogy az autós továbbhalad, a személyre szabott márkaüzenet megjelenítésre kerül a digitális panelen.

A márka a Mercedes-Benz tulajdonosokat az "Ön a legjobbat választotta!" üzenettel köszönti, míg például a versenytársak modelljeivel érkező sofőröket kiemelkedően kedvező Mercedes-Benz finanszírozási ajánlattal lepi meg, vagy éppen az e-mobilitást népszerűsíti a "Váltson, hogy változtasson!" üzenettel.

Az ilyen típusú hirdetések eredményességét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a MEC által végzett kérdőíves kutatásból - melyet a márka korábbi programmatic akciója kapcsán készített - kiderült, hogy a célzási rendszerrel támogatott hirdetésekre a sofőrök 72 százaléka emlékszik, ellentétben a hagyományos, mindenki számára elérhető hirdetések 36 százalékos felidézési arányával. Az okosan célzott hirdetések ráadásul elterelik a figyelmet a többi hirdetésről, így valóban képesek kitűnni a reklámzajból. A felmérésből ugyanis kiderült, hogy ezen hirdetések észlelése után a válaszadók 50 százalékkal kevésbé emlékeztek a reklámkörnyezetre.

A márka egy korábbi, hasonló programmatic OOH kampánya számos elismerést kapott a szakmai díjátadókon, többek között a Daimler csoport belső "Best Idea" díját, valamint a Golden Drum Silver Drum díját is bezsebelte 2016-ban.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!