|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Black Friday az Extreme Digital-nál
E-BIZNISZ
Extreme Digital: Black Friday az Extreme Digital-nál
2016-11-21 10:39 | eurolex
Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén. November 18-án startolt el az Extreme Digital idei, éjfélig tartó Black Friday-e, ahol akár 50-70 százalékos kedvezménnyel lehet megvásárolni mintegy ezeregyszáz terméket. Az akciós napon összesen közel másfél milliárd forint kedvezményt vehetnek igénybe a vásárlók. Már az első órában elfogyott több mint, 10 ezer darab termék, egyidejűleg pedig mintegy 20-30 ezren böngészik a kínálatot. A látogatásokból megvalósuló vásárlások (vagyis a konverzió) a Black Friday-en négyszerese a szokásosnak: míg egy átlagos napon még csúcsidőben is csak a látogatók 2%-a vásárol, a fekete péntek reggelén ez az arány 8% volt. Ágyban fekve keresték a jó árakat Többségben voltak az első órában az oldal látogatói közül azok, akik mobil eszközről (telefonról vagy táblagépről) keresték fel az Extreme Digital webáruházát (54%), mint azok, akik számítógépről böngésztek (46%). A mobil eszközök fölénye azt mutatja, hogy a hajnali órán a legtöbb érdeklődő ágyban fekve kutatott a jó árú akciók után. Az évek óta slágerterméknek számító okostelefonok a Black Friday-en is a legnépszerűbb termékkategóriának számítanak, de jól fogynak az akciós háztartási gépek, játékok, valamint a barkács és kerti szerszámok is. Ideiglenes áruház indult a fekete péntekre Az Extreme Digital honlapján ezen a napon egy ideiglenes, 60 millió felhasználó egyidejű kiszolgálására tervezett, felhőalapú áruház fogadja az érdeklődőket annak érdekében, hogy a szokásosnál nagyságrendekkel nagyobb látogatószám által megnövekedett terhelés ne okozzon gondot. A kifejezetten az akciós napra felhúzott ideiglenes áruházban kizárólag a fekete pénteki akciós termékeket lehet megrendelni, a rendeléshez pedig meg kell adni a név, e-mail cím mellett a szállítási címet akkor is, ha valaki korábban már regisztrált az Extreme Digital webáruházába. Ezzel párhuzamosan a teljes kínálatot tartalmazó áruházi felület is elérhető, ahol a nem akciós termékeket a szokásos módon meg lehet rendelni az éjfélkor záruló fekete péntek alatt is.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
LIDL | édességek | Varnus Xaver | virsli | karácsonyi különlegességek | Kifli.hu | magyarok | Palladio Orchestra | fenntartható önkormányzat | K&H | cafeteria | adomány | karácsony | Auchan | Magyar Vöröskereszt | szilveszter | Rhoda Scott | utazás | műfü | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | Bad Kleinkirchheim | pezsgő | Budapest Airport | kert
|
PARTNEREINK
|