|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Világproblémák a Twitter köztéri kampányában
OUTDOOR/INDOOR
Médiainfo: Világproblémák a Twitter köztéri kampányában
2016-11-16 12:33 |
Az üzenetek egyszerűek, letisztultak, jórészt képi hatással kommunikálnak: fegyverekről, olvadó sarki jégről, politikáról, kiegészítve a közismert # szimbólummal. Jack Dorsey vezérigazgató szerint a Twitter olyan hely, amely megmutatja, mi történik épp a világban, legyenek azok a világ meghatározó eseményei, vagy egyszerű user-aktivitások. A hirdetőtáblák fókuszában a globális események, problémák állnak. Az üzenetek egyszerűek, letisztultak, jórészt képi hatással kommunikálnak: fegyverekről, olvadó sarki jégről, politikáról, kiegészítve a közismert # szimbólummal. Jayanta Jenkins, a Twitter kreatív igazgatója elmondta, a kampány célja, hogy megértessék az emberekkel, mire is használható ez a platform - írta a Business Insider.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
coaching | grill | textíliák | Bridgestone Tatabánya | Knorr-Bremse | sport | jégkorong | motor | család | terasz | építőipar | Fóliázás | lámpa | Pesterzsébeti Mentőállomás | lakáskiadás | Airbnb | olasz divat | informatikai eszközök | E.ON | méz | Olaszország | elektromos kerékpár | játékpiac | dekoráció
|
PARTNEREINK
|