SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Halandzsázott a Burger King


Marketinginfo.hu: Halandzsázott a Burger King
2016-10-10 13:10 |



A Műveltség Hónapja alkalmából a Burger King arra emlékeztette a vásárlóit, hogy a világ lakosságának ötöde egyáltalán nem tud olvasni.

Egyik drive-thru-juk menüjét, feliratait ezért értelmetlen szöveggel látták el, hogy bemutassák a vendégeiknek, milyen érzés lehet analfabétának lenni. A kampányt a Burger King McLamore Foundation készíttette, amely globálisan segíti az írástudatlanság felszámolását - olvasható a Code and Theory-n.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!