|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Hosszú távú reklámszerződést kötött a Budapest Airport és az ...
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Budapest Airport Zrt.: Hosszú távú reklámszerződést kötött a Budapest Airport és az IAAC
2016-10-07 15:43 | Budapest Airport Zrt.
A BUD és az International Airport Advertising Corporation (IAAC) szerződése értelmében az IAAC kapta meg az összes kültéri and beltéri repülőtéri reklámfelület értékesítésének jogát. A társaság széleskörű nemzetközi repülőtéri tapasztalatokkal rendelkezik, és innovatív megközelítésével nyerte el a Budapest Airport tetszését. 2017. március 1-én lép hatályba az ezen a héten aláírt szerződés, amelynek értelmében a repülőtérre vezető bekötő utak mentén, a parkolókban, a terminálok belső tereiben, valamint a légi oldalon (az utasszállító járatok környezetében) található összes repülőtéri hirdetési felület üzemeltetésének és értékesítésének jogát az IAAC kapja meg. Ez az utolsó lépése annak a folyamatnak, amelyet a Budapest Airport idén januárban indított el a vonatkozó pályázat meghirdetésével, s amelyet a nemzetközi repülőtéri reklámszakemberek nagy érdeklődéssel fogadtak. A győztes IAAC jól ismert, komoly tapasztalatokkal rendelkező multinacionális vállalat, amely a közterületi hirdetésekre specializálódott, és Máltán, Cipruson, Horvátországban valamint Görögországban is vannak repülőtéri koncessziós szerződései. "A 2015-ös év rekord növekedést hozott számunkra mind az utasforgalom, mind kereskedelmi bevételeink tekintetében, ami kifejezetten vonzó pályázati feltételeket jelentett a potenciális új partnerek részére," jegyezte meg Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. "Fantasztikus eredményeink számos cég érdeklődését fölkeltették, amelyek osztozni kívánnak dinamikus repülőterünk sikerében." "Üdvözöljük az IAAC-t Budapesten, miután győztesen kerültek ki az igen erős versenyt hozó tender-folyamatból, és azt várjuk tőlük, hogy sikerrel alkalmazzák újszerű megközelítésüket a repülőtéri hirdetési tevékenység során," mondta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és reklámozási vezetője, és hozzátette, "Várakozásaink szerint idén több mint 11 millió utas fordul meg a termináljainkon, ezért úgy gondolom, hogy az innovatív, korszerű reklámhordozók egész sora kiemelt szerepet fog biztosítani BUD-nak abban, hogy az itt megjelenő márkák kivételesen közel hozhatók legyenek a fogyasztókhoz." Michael E. Kyriakides, az IAAC ügyvezetője aláhúzta, "Ez a szerződés lehetővé teszi számunkra, hogy bővítsük repülőtéri reklámozási hálózatunkat, további lehetőségeket biztosítva a hirdetőknek és ügynökségeiknek márka-üzeneteik kommunikálására, méghozzá prémium helyszíneken, és a legmodernebb technológiák alkalmazásával, amelyeket mielőbb bevezetünk a budapesti repülőtéren is. Nagyon örülünk, hogy a Budapest Airport az IAAC-t választotta, amivel maximálisan jól járnak az utasok, a hirdetők és márkáik egyaránt. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
tudás | párásító | tartálykutatás | telefontok | KunlunChem | Liszt Ferenc Kamarazenekar | hajópadló | inkontinencia | alumíniumkerítés | Vizelettartás | hegesztőpajzs | szivattyú | lakásfelújítás | Centrál Színház | autódekoráció | bőrápolás | kávékapszula | menstruáció | Knorr-Bremse | bónuszrendszer | retinol | Iskolaszer | hőmérséklet | társ
![]() |
PARTNEREINK
|