SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Hosszú távú reklámszerződést kötött a Budapest Airport és az ...


Budapest Airport Zrt.: Hosszú távú reklámszerződést kötött a Budapest Airport és az IAAC
2016-10-07 15:43 | Budapest Airport Zrt.



A BUD és az International Airport Advertising Corporation (IAAC) szerződése értelmében az IAAC kapta meg az összes kültéri and beltéri repülőtéri reklámfelület értékesítésének jogát.

A társaság széleskörű nemzetközi repülőtéri tapasztalatokkal rendelkezik, és innovatív megközelítésével nyerte el a Budapest Airport tetszését.

2017. március 1-én lép hatályba az ezen a héten aláírt szerződés, amelynek értelmében a repülőtérre vezető bekötő utak mentén, a parkolókban, a terminálok belső tereiben, valamint a légi oldalon (az utasszállító járatok környezetében) található összes repülőtéri hirdetési felület üzemeltetésének és értékesítésének jogát az IAAC kapja meg. Ez az utolsó lépése annak a folyamatnak, amelyet a Budapest Airport idén januárban indított el a vonatkozó pályázat meghirdetésével, s amelyet a nemzetközi repülőtéri reklámszakemberek nagy érdeklődéssel fogadtak. A győztes IAAC jól ismert, komoly tapasztalatokkal rendelkező multinacionális vállalat, amely a közterületi hirdetésekre specializálódott, és Máltán, Cipruson, Horvátországban valamint Görögországban is vannak repülőtéri koncessziós szerződései.

"A 2015-ös év rekord növekedést hozott számunkra mind az utasforgalom, mind kereskedelmi bevételeink tekintetében, ami kifejezetten vonzó pályázati feltételeket jelentett a potenciális új partnerek részére," jegyezte meg Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. "Fantasztikus eredményeink számos cég érdeklődését fölkeltették, amelyek osztozni kívánnak dinamikus repülőterünk sikerében."

"Üdvözöljük az IAAC-t Budapesten, miután győztesen kerültek ki az igen erős versenyt hozó tender-folyamatból, és azt várjuk tőlük, hogy sikerrel alkalmazzák újszerű megközelítésüket a repülőtéri hirdetési tevékenység során," mondta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és reklámozási vezetője, és hozzátette, "Várakozásaink szerint idén több mint 11 millió utas fordul meg a termináljainkon, ezért úgy gondolom, hogy az innovatív, korszerű reklámhordozók egész sora kiemelt szerepet fog biztosítani BUD-nak abban, hogy az itt megjelenő márkák kivételesen közel hozhatók legyenek a fogyasztókhoz."

Michael E. Kyriakides, az IAAC ügyvezetője aláhúzta, "Ez a szerződés lehetővé teszi számunkra, hogy bővítsük repülőtéri reklámozási hálózatunkat, további lehetőségeket biztosítva a hirdetőknek és ügynökségeiknek márka-üzeneteik kommunikálására, méghozzá prémium helyszíneken, és a legmodernebb technológiák alkalmazásával, amelyeket mielőbb bevezetünk a budapesti repülőtéren is. Nagyon örülünk, hogy a Budapest Airport az IAAC-t választotta, amivel maximálisan jól járnak az utasok, a hirdetők és márkáik egyaránt.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!