|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Rugalmas és átlatható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkoz...
KUTATÁS
Telekom: Rugalmas és átlatható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások
2016-09-13 08:21 | Telekom
A hazai kis- és középvállalkozások megbízható, rugalmas megoldásokra vágynak - ugyanakkor a kis cégek legtöbbje jelenleg még keveset költ a modern kommunikációhoz nélkülözhetetlen informatikára. Elsősorban átlátható díjszabásban és könnyen kezelhető megoldásokban gondolkodnak a vállalkozások, amikor új infokommunikációs szolgáltatást akarnak igénybe venni - derül ki a Telekom legutóbbi kutatásából. Új megoldásokra elsősorban akkor nyitottak a kkv-k, ha azok minősége, szolgáltatásszintje kézzelfogható előnyt nyújt vállalkozásuk számára. A Telekom tapasztalatai szerint a kkv-k emellett ügyfélbarát, ügyfélcentrikus igényeket is támasztanak a szolgáltatójukkal szemben, így például azt, hogy legyen átlátható, egyszerű a díjszabás, a díjtételek elnevezése legyen közérthető, és ne legyenek rejtett költségek. Az új megoldásoknál fontos még a könnyű kezelhetőség, a költségcsökkentés, ha pedig összecsomagolt - integrált - szolgáltatásról van szó, a rugalmasság, azaz az egyes elemek variálhatósága, a jó ár/érték arány, és persze a kínált kedvezmények is kiemelt jelentőséggel bírnak. A hazai kis- és középvállalkozások döntő többsége használ munkája során valamilyen kommunikációs és informatikai eszközt, ám ez utóbbira jelenleg még korlátozottan költenek vagy tudnak költeni. A Magyar Telekom tapasztalatai szerint egy átlagos kkv e téren is rendkívül árérzékeny, az árbevételének mintegy 1 százalékát fordítja informatikára. A vállalkozások közel egyharmada - hacsak nem muszáj - egyáltalán nem költ informtikai szakemberre, hanem valamelyik munkatársra bízza rá a terület feladatait, illetve kisebb részüknél barát, esetleg családtag segít azok fenntartásában. Ezzel szemben a közepes méretű cégek esetében már 20% körüli azoknak a száma, amelyek IT szolgáltatóra bízzák az informatikai feladatokat. Annak ellenére, hogy a kisvállalkozások megfontolják az informatikai és telekommunikációs kiadásokat, tisztában vannak a fejlett IT-rendszerek előnyeivel: közel 50 százalékuk belátja, hogy a jó informatikai háttér segítséget jelenthet az új ügyfelek szerzésében, a technikai lépéstartásban és a költséghatékonyság növelésében éppúgy, mint a versenyképesség javításában, és már a magyar vállalkozások több mint 15 százaléka használ valamilyen modern, fizetős felhő alapú informatikai megoldást. "A Magyar Telekom a kis- és középvállalkozói ügyfelekkel kapcsolatos legfrissebb tapasztalatait is felhasználta a Magenta 1 Business szolgáltatáscsomag kialakításánál" - nyilatkozta Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és közepes vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: a csomag egyik legfőbb előnye - az igen kedvező ár/érték arány mellett - a nagyfokú rugalmasság, variálhatóság, illetve az, hogy az átlátható szolgáltatások révén egyszerűbbé teszi a vállakozások mindennapi teendőit.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
állásinterjú | Mol | pedagógus | Máltai Szeretetszolgálat | Rossmann | Jelenlét Ház | Pampers | munkáltató | Légzésfigyelő pulzoximéter | P&G | Pakisztán | űrlap | Csorvási Gazdák | takarmány | dekoráció | Pesterzsébet | háztervezés | kerítés | hajgyógyászat | pályakezdő | DIGI | home office | elkóborolt kutyák | Gáz
|
PARTNEREINK
|