SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Rugalmas és átlatható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkoz...


Telekom: Rugalmas és átlatható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások
2016-09-13 08:21 | Telekom



A hazai kis- és középvállalkozások megbízható, rugalmas megoldásokra vágynak - ugyanakkor a kis cégek legtöbbje jelenleg még keveset költ a modern kommunikációhoz nélkülözhetetlen informatikára.

Elsősorban átlátható díjszabásban és könnyen kezelhető megoldásokban gondolkodnak a vállalkozások, amikor új infokommunikációs szolgáltatást akarnak igénybe venni - derül ki a Telekom legutóbbi kutatásából. Új megoldásokra elsősorban akkor nyitottak a kkv-k, ha azok minősége, szolgáltatásszintje kézzelfogható előnyt nyújt vállalkozásuk számára. A Telekom tapasztalatai szerint a kkv-k emellett ügyfélbarát, ügyfélcentrikus igényeket is támasztanak a szolgáltatójukkal szemben, így például azt, hogy legyen átlátható, egyszerű a díjszabás, a díjtételek elnevezése legyen közérthető, és ne legyenek rejtett költségek. Az új megoldásoknál fontos még a könnyű kezelhetőség, a költségcsökkentés, ha pedig összecsomagolt - integrált - szolgáltatásról van szó, a rugalmasság, azaz az egyes elemek variálhatósága, a jó ár/érték arány, és persze a kínált kedvezmények is kiemelt jelentőséggel bírnak.

A hazai kis- és középvállalkozások döntő többsége használ munkája során valamilyen kommunikációs és informatikai eszközt, ám ez utóbbira jelenleg még korlátozottan költenek vagy tudnak költeni. A Magyar Telekom tapasztalatai szerint egy átlagos kkv e téren is rendkívül árérzékeny, az árbevételének mintegy 1 százalékát fordítja informatikára. A vállalkozások közel egyharmada - hacsak nem muszáj - egyáltalán nem költ informtikai szakemberre, hanem valamelyik munkatársra bízza rá a terület feladatait, illetve kisebb részüknél barát, esetleg családtag segít azok fenntartásában. Ezzel szemben a közepes méretű cégek esetében már 20% körüli azoknak a száma, amelyek IT szolgáltatóra bízzák az informatikai feladatokat.

Annak ellenére, hogy a kisvállalkozások megfontolják az informatikai és telekommunikációs kiadásokat, tisztában vannak a fejlett IT-rendszerek előnyeivel: közel 50 százalékuk belátja, hogy a jó informatikai háttér segítséget jelenthet az új ügyfelek szerzésében, a technikai lépéstartásban és a költséghatékonyság növelésében éppúgy, mint a versenyképesség javításában, és már a magyar vállalkozások több mint 15 százaléka használ valamilyen modern, fizetős felhő alapú informatikai megoldást.

"A Magyar Telekom a kis- és középvállalkozói ügyfelekkel kapcsolatos legfrissebb tapasztalatait is felhasználta a Magenta 1 Business szolgáltatáscsomag kialakításánál" - nyilatkozta Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és közepes vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: a csomag egyik legfőbb előnye - az igen kedvező ár/érték arány mellett - a nagyfokú rugalmasság, variálhatóság, illetve az, hogy az átlátható szolgáltatások révén egyszerűbbé teszi a vállakozások mindennapi teendőit.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!