|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Túlteljesített fenntarthatósági terveit a Schneider Electric
FELELŐSSÉG
Schneider Electric: Túlteljesített fenntarthatósági terveit a Schneider Electric
2016-08-29 06:56 | Momentum Communications
A vállalat 2016 második negyedévében túllépte a kitűzött célértéket a Planet & Society Barometer skálán. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője idén is közzétette 2016 második negyedévére vonatkozó, a fenntarthatósági fejlesztéseihez kapcsolódó eredményeit. A vállalat a Planet & Society Barometer mérést alkalmazza, amely 16 területen, pontos mérési adatok alapján, 10-es skálán pontozza a fenntartható fejlődés irányába tett lépéseket. A 2016. június végén elért 6,97/10-es pontszámmal a Schneider Electric túlszárnyalta a célként kitűzött 6/10-es értéket. "A fenntarthatóság alapvető elem a Schneider Electric fejlesztési stratégiájában. A Barometer értékei alátámasztják elkötelezettségünket a fejlődési trendek iránt, amelyeket gazdasági partnereinkkel közösen követünk. Egyéb erőfeszítéseink mellett ennek is köszönhető, hogy a Newsweek 2016-os, a világ legzöldebb vállalatait rangsoroló Green Ranking listáján a 10. helyen állunk" - mondta Emmanuel Lagarrigue, a Schneider Electric stratégiáért felelős ügyvezető alelnöke. A társaság legújabb kezdeményezése egy integrált jelentés, amelyet idén első alkalommal tett közzé. A dokumentum a Schneider Electric globális jövőképét mutatja be a vállalati környezettel kapcsolatban, valamint értékteremtési stratégiáját, üzletviteli modelljét és vállalatirányítási elképzeléseit is részletezi. Emellett tartalmazza a fő teljesítménymutatókat, és az év során elért fontos eredményeket. 2016 második negyedévének legfontosabb eredményei az alábbiak voltak. Környezetvédelmi törekvések:
Gazdasági törekvések:
Társadalmi törekvések:
A vállalat alkalmazottainak elkötelezettsége 63%-os értéket mutatott a második negyedévben, ami csupán 1%-kal marad el a kitűzött célaránytól, és meghatározó emelkedést jelent a 2015 végi, 61%-os indexet jelző mérés óta. A felmérésben résztvevők aránya emellett rekordszintű, 78%-os volt.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
szállítmány | Rossmann | SPAR | REGIO JÁTÉK | felület | pántolószalag | vérnyomás | edzés | glett | ’Az Év Honlapja 2025’ | nyelvtanulás | Nokia | Ismerős Arcok Aréna-koncert | gipsz | karácsony | kineziológia | kazán | Lidl | játékpiac | 4iG Csoport | 4iG | csomagolás | padlófűtés | okostelefon
|
|
PARTNEREINK
|