|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket
HIRDETŐ/MÁRKA
Schneider Electric: A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket
2016-08-09 11:21 | Morpho Communications
Saját iparágán belül és a francia cégek körében is második helyezett lett a vállalat a közösségi portál rangsorában. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a 30. helyet szerezte meg az összesítésben, saját iparágán belül és a francia cégek körében pedig az előkelő második helyezést érte el a legnagyobb szakmai közösségi oldal, a LinkedIn 40 legvonzóbb nemzetközi vállalatot felvonultató listáján. Ez az első olyan rangsor, amelynek kialakításánál kizárólag a felhasználók aktivitását vették alapul. A közösségi oldal szerkesztői világszerte 433 millió felhasználó, több milliárdnyi tevékenységét elemezték. A lista összeállításakor többek között figyelembe vették az oldalon megcélzott álláspályázatokat, a vállalatok iránti érdeklődési rátát, valamint azt, hogy egy új munkaerő mennyire hosszú távon marad az adott cégnél. Ezen szempontok alapján jött ki egy összesített pontszám, amelyből létrejött a győztesek rangsora. Kiváló emberektől lesz egy vállalat önmaga is kiváló Ezek az eredmények is azt mutatják, hogy a Schneider Electric munkaadóként is népszerű a szakemberek között. A vállalatcsoport és alkalmazottai az őszinte kommunikáció hívei, és minden feladatot igyekeznek nyitottan, lelkesen és hatékonyan megoldani. A vállalat hisz abban, hogy egy céget a kiváló alkalmazottai teszik rendkívülivé. A dolgozók egyetértenek az elvekkel, magukénak vallják ezeket az értékeket, ezért mindennap törekednek megfelelni ennek. Ez az elhivatottság teszi ilyen egyedivé a Schneider Electricet. "A Schneider Electric saját iskolát működtet, ahol a mérnökök megismerkedhetnek a vállalat által fejlesztett legújabb technológiákkal. Elsősorban a cégen belül képzett tehetségekre építenek a külsős sztárszakemberek helyett, ám a felvásárolt szervezetek alkalmazottai is gyakran rövid idő alatt magas pozíciókban találják magukat" - mondta a LinkedIn csapata. A Schneider Electric három fő célkitűzést fogalmazott meg a jó munkahelyi környezet megteremtésére:
"Amennyiben egy céget a LinkedIn közössége jó munkáltatónak tart, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az adott szervezet vonzó célponttá váljon a munkavállalók szemében. Aki hozzánk jön dolgozni, osztja a Schneider Electric egyik legfontosabb célkitűzését, a cég fenntarthatóság iránti elkötelezettségét" - mondta Olivier Blum, a Schneider Electric humán erőforrásokért felelős részlegének vezérigazgatója és a vállalat ügyvezető alelnöke. A vállalatcsoport társadalmi felelősségvállalási törekvéseit, az ügyfelek és az alkalmazottak iránti elkötelezettségét külső szervezetek is rendszeresen elismerik.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lámpa | terasz | gyerekszoba | grill | építőipar | elektromos kerékpár | E.ON | motor | informatikai eszközök | olasz divat | méz | játékpiac | Fóliázás | jégkorong | lakáskiadás | sport | család | dekoráció | Bridgestone Tatabánya | emeletes ágy | textíliák | Airbnb | Olaszország | coaching
|
PARTNEREINK
|