|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Túlértékeltté vált a Nintendo?
INTERNET
![]()
SAXO Bank: Túlértékeltté vált a Nintendo?
2016-07-22 23:01 |
A Nintendo legalább akkora lelkesedést váltanak ki a befektetők körében, mint maga a játék a Pokémon-rajongóknál. A két hét alatt produkált 110%-os növekedés és a nagy volatilitás különösen érdekessé tette a Nintendo részvényeit, és például az elmúlt héten a Nintendo volt a legkeresettebb részvény a Saxo Bank legnépszerűbb online kereskedési platformján, megelőzve az Apple-t és a Facebook-ot is - a Saxo Bank szakértője, Peter Garnry véleménye szerint. Ugyanakkor a rendkívül gyors és nagymértékű részvényár-emelkedés után a befektetőknek el kell gondolkodniuk azon, hogy a Nintendo ilyen magas értékeltsége megalapozott-e. Akár azt is mondhatnánk, hogy a Nintendo részvényei szintén a realitásokon túli kiterjesztett valóság szférájába emelkedtek. A Saxo online kereskedési platformja, a SaxoTraderGO adatai szerint az elmúlt hetekben sok befektető sikeresen kihasználta a Nintendo fantasztikus sikerét. Ugyanakkor úgy véljük, hogy a Nintendo-részvények ára elérte a helyi csúcsát, és erről a szintről indokolt lehet akár short pozíciókat is felvenni, gondolva arra, hogy a részvények ára egy reálisabb értékre esik vissza. Érdemes megismerni - akár a jövőbeni hasonló játék-sikerek miatt is - egy fontos mutatót, az ARPDAU-t, ami az average revenue per daily active user (az aktív felhasználóktól származó átlagos napi bevétel) rövidítése. A Pokémon GO látványos rekordot ért el, jelenleg az ARPDAU 0,25 dollár, ami 0,05 Dollárral több, mint az eddigi rekord, amelyet a King Digital által fejlesztett Candy Crush ért el. A Pokémon GO új rekordja tehát 25%-kal haladta meg a korábbi, szintén szenzációsnak mondható rekordot. De ha tovább kalkulálunk, és feltételezzük, hogy a Pokémon GO eléri az egymilliárd felhasználót, és az ARPDAU 0,50 dollárra emelkedik (mindkét feltételezés igen optimista), a részvények ára akkor sem igazolná a jelenlegi szintet. A Nintendo-nak tehát új mobil-alapú bevételi forrásokat kell találnia, mielőtt a számok a helyükre kerülnek. Ilyen lehetőség persze van: a hirdetések elhelyezése és más monetizációs - azaz a népszerűséget bevétellé konvertáló - üzleti modellek előtt sok lehetőség van, de ezek alkalmazásának sikere rendkívül kiszámíthatatlan egy új játék esetében - tovább fejti ki a véleményét a szakértő. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
kölyökkutya | LED-lámpák | Vizelettartás | szivattyú | gázkészülék | Liszt Ferenc Kamarazenekar | inkontinencia | retinol | KunlunChem | Knorr-Bremse | Centrál Színház | tartálykutatás | hőmérséklet | párásító | kávékapszula | bőrápolás | Mosás | hajópadló | hegesztőpajzs | lézerterápia | lakásfelújítás | bónuszrendszer | autódekoráció | alumíniumkerítés
![]() |
PARTNEREINK
|