SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Körhintás tesztvezetést nyújt a Europcar és a Mercedes


Marketinginfo.hu: Körhintás tesztvezetést nyújt a Europcar és a Mercedes
2016-07-20 18:57 | N4b



A Europcar autókölcsönző új nemzetközi kampányt indított.

A Europcar új kampánya azt hivatott demonstrálni, hogy nekik az ügyfeleik a legfontosabbak - közölte a W&V. A reklámhadjáratot a Rosapark reklámügynökség vezényli.

A cég a Mercedesszel karöltve egy felnőttkörhintát állított fel Londonban. Az érdeklődők beülhetnek a német márka öt új modelljének valamelyikébe, úgy hogy közben még "újra gyereknek is érezhetik magukat." Az akciót egy 45 másodperces reklámfilm foglalja össze, amelyet a Facebookon és a YouTube-on futtatnak. Ez a videó a háromhetes médiakampány szíve.



A kampány Ausztráliában, Belgiumban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Új-Zélandon, Portugáliában, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban fut, számos médiacsatornán, többek között reptéri óriásdisplayeken, hírlevelekben, közösségi médiumokon és az Europcar irodáiban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!