|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A vezérigazgatók optimisták
KUTATÁS
MTI: A vezérigazgatók optimisták
2016-07-18 13:20 | MTI
A következő éveket mérsékelt gazdasági növekedés jellemezheti, a kihívások ellenére a vezérigazgatók optimisták - közölte a KPMG a 2016-os vezérigazgatói (Global CEO Outlook) felmérésének megállapítását az MTI-vel. A KPMG nemzetközi könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cég mintegy 1300 vezérigazgatót kérdezett meg 2016. március 15-29. között 10 országban - Ausztrália, Kína, Franciaország, Németország, India, Olaszország, Japán, Spanyolország, Egyesült Királyság és Egyesült Államok -, 11 iparágban. A KPMG tájékoztatása szerint a megkérdezettek 72 százaléka úgy gondolja, hogy a következő három év kritikusabb lehet, mint az előző ötven, de bíznak abban, hogy vállalatuk képes lesz tovább növekedni. A tavalyi 12 százalék után idén a vezérigazgatók 40 százaléka mondta azt, hogy jelentősen átalakítaná cégének működési modelljét a következő három évben. A felmérés szerint a vezérigazgatók jelentős többsége hisz abban, hogy további növekedést hoz a következő három év, 89 százalékuk bízik cége, 86 százalékuk országa gazdasága, 85 százalékuk az iparág, 80 százalékuk pedig a világgazdaság növekedésében. A válaszadók 48 százaléka arra számít, hogy a következő három évben évi 2-5 százalékkal növekedhetnek vállalatának eredményei. A vezérigazgatók 28 százaléka szerint a növekedés elsődleges forrása az új termékek bevezetése lehet, amely után leggyakrabban az új fogyasztók megjelenését, az új piacokra belépést, valamint az új értékesítési csatornák bevezetését említették. A felmérés során számos, aggodalomra okot adó tényezőre figyelmeztettek a vezérigazgatók, olyanra, amilyennel eddig még nem találkoztak. A válaszadók 65 százaléka aggódik amiatt, hogy új szereplők felforgatják a piacot, az eddigi üzleti modelleket. Az idei felmérés során a vezérigazgatók aggályaik felsorolásakor sokkal gyakrabban említettek olyan új vagy eddig ismeretlen kockázati tényezőt, mint a kiberbiztonság. A vezérigazgatók 72 százaléka szerint cége nincs felkészülve egy esetleges kiberbiztonsági eseményre, de hasonlóan aggódnak amiatt, hogy kellően szofisztikátlan bánnak-e az adatokkal vagy képesek-e digitális csatornákon keresztül kapcsolatot létesíteni az ügyfelekkel. A vezérigazgatók stratégiai prioritásnak jelölték a következő három évre az innováció ösztönzését, az erősebb ügyfélfókuszt, radikálisan új technológiák alkalmazását, a tehetségnevelést és -gondozást, valamint az erősebb marketinget.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
REGIO JÁTÉK | Prima Primissima | szülési szabadság | napelempark | Mol | mérnök | ebédházhozszállító | táplálékkiegészítő | visszajelzés | E.ON | marketing | kutya | takarítás | állásjelentkezés | Profession.hu | vállalkozás | frissdiplomás | De'Longhi | szilva | álláskeresés | Euromoney | BMW | CIB Bank | home office
|
PARTNEREINK
|