|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Ogilvy PR látja el a Millward Brown kommunikációs feladatait
ÜGYNÖKSÉG
Ogilvy Budapest: Ogilvy PR látja el a Millward Brown kommunikációs feladatait
2016-07-15 15:01 | Ogilvy Budapest
A WPP csoporthoz tartozó Millward Brown, a márka- és kommunikáció kutatásra specializálódott piackutató cég és az Ogilvy PR kommunikációs ügynökség példaértékű együttműködésre lép. A két nemzetközi szervezet hazai irodái közös termékfejlesztésbe kezdenek, és természetesen a Millward Brown kommunikációs feladatainak egy részét is a Geometry Global-hoz tartozó pr-szervezet látja el. Az 58 országban, 87 irodával működő márka és kommunikációkutatás-specialista Millward Brown, valamint a Geometry Global égisze alatt az elmúlt hónapokban elindult Ogilvy PR mostantól szorosabban is együtt fog működni. A kommunikációs ügynökség nem csak a hazai és nemzetközi piac egyik legismertebb kutatási vállalatának kommunikációs és PR tevékenységét látja majd el, hanem a két cég egyesítve a WPP csoporton belüli szinergiákat, közös termékfejlesztésekben és szervezet szintű együttműködésekben is gondolkodik. Az együttműködés célja, hogy a két vállalat műhelyeiben olyan stratégiai anyagok készüljenek, amelyek a kérdésfelvetéstől, a kutatásokon és elemzéseket át egészen a végső kommunikációs megvalósításig nyújtanak pragmatikus megoldásokat az ügyfelek számára. "Sok kis PR-ügynökség dolgozik a hazai piacon, de a legtöbbjük nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy számok és kutatások alapján dolgozzon az ügyfeleinek. Ez pedig nagyon sok esetben olyan, mintha komoly betegség esetén laborvizsgálat nélkül szeretne egy orvos diagnózist mondani. Mi maximálisan hiszünk a kutatás fontosságában, a számokon és adatokon alapuló gondolkodás erejében." - nyilatkozta Mezei Márk az Ogilvy PR vezetője. "A márkára úgy is tekinthetünk, mint a fogyasztóval kötött szövetségre, amely a két fél számára egyformán fontos értékeken nyugszik. Ahhoz, hogy a márka és fogyasztó közötti szövetség ne üresedjen ki a mai turbulens környezetben sem, folyamatos munkára, építkezésre van szükség. Mi abban hiszünk, hogy ennek az építkezésnek a kutatás egy nagyon fontos eleme, amely úgy a tervezés, mint a megvalósítás fázisaiban segíti a márkatulajdonost a helyes irány meghatározásában és az egyensúly megőrzésében. Egyszerre térkép és iránytű. - tette hozzá Virágh Miklós az Millward Brown magyarországi ügyfélkapcsolati tevékenységéért felelős vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
P&G | Gáz | állásinterjú | elkóborolt kutyák | hajgyógyászat | munkáltató | Jelenlét Ház | Csorvási Gazdák | dekoráció | home office | Légzésfigyelő pulzoximéter | Mol | Rossmann | Pakisztán | Pesterzsébet | űrlap | háztervezés | kerítés | Máltai Szeretetszolgálat | pedagógus | takarmány | Pampers | DIGI | pályakezdő
|
PARTNEREINK
|