SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A Volkswagen digitális billboardja


Marketinginfo.hu: A Volkswagen digitális billboardja
2016-06-30 21:18 | N4b



Az Egyesült Arab Emírségek területen legtöbb sofőr figyelmen kívül hagyja a gyalogátkelőhelyeket. Így nem meglepő, hogy az összes gyalogosokkal lévő közúti balesetek 20%-a gyakran halálos kimenetelű.

Erre tekintettel Volkswagen fölállított egy "The Human Crossing" digitális állványt az út fölött, a gépkocsivezetőket emlékeztetve azzal, hogy a gyalogosok nem láthatatlanak - áll a Posterscope-ban.

A gyerekek kapták a Volkswagen RFID-címkéket, amelyeket szinkronizáltak a nevükkel. Az út áthaladáskor, a digitális billboard jelzést adott a vezetőknek az átkelőkről.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!