|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS
ÜZLET
RAS: Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS
2016-06-13 19:58 | RAS
A Ringier Axel Springer Szlovákia elindítja az Y-generációnak szóló szolgáltatását, a noizz.sk weboldalt. A NOIZZ lengyelországi sikerei után a márka így most a szlovák piacon is bemutatkozik. Június 9-én nyitott a szlovák piacon a Ringier Axel Springer által létrehozott, az Y-generációt megcélzó online szolgáltatás, a noizz.sk. A szolgáltatás először Lengyelországban indult be 2015. novemberében, és mára 3 millió felhasználóhoz jut el havonta. A noizz.sk az ezredfordulós generáció tagjait célozza meg, akiket Y-generáció, vagy internet- generáció névvel is illetnek, és akik egy digitalizált és közösségi hálózatok által átszőtt világban nőttek fel. A noizz.sk-n helyet kapnak hírek, szórakozás, hírességek, valamint társadalmi és életmóddal kapcsolatos témák. A multimédia-tartalmakat főleg közösségi média csatornáin osztják meg. A szerkesztői csapat az Y-generáció tagjaiból áll. A szlovák verzió főszerkesztője Peter Habara, aki új szerepe mellett továbbra is felel a Ringier Axel Springerhez tartozó második legnagyobb szlovák híroldal, az Aktuality.sk weboldal videó-tartalmaiért. Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint "a Noizz.sk kitűnő kiegészítése portfóliónknak, és nagyon örülünk, hogy Szlovákia a második piac Lengyelország után ahol a NOIZZ szolgáltatás bevezetésre kerül. Szolgáltatásunk nem csak az ezredfordulós generáció igényeihez igazodik, hanem üzleti ügyfeleink számára is lehetőséget kínál e generáció eddig példa nélkül álló elérésére a szlovák piacon. Ez a generáció már nem csak egyszerű webes (tartalmi alapú) hirdetésekkel érhető el, hanem elsősorban natív hirdetésekkel. Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG digitális kiadásért felelős igazgatója szerint:"A NOIZZ az ezredfordulós generáció hangja igyekszik lenni. Lengyelországban, ahol mára havonta 3 millió felhasználóhoz jutunk el, nagyon jó tapasztalataink voltak a márkával. Ez rámutat vállalatunk, mint digitális kiadó hatalmas potenciáljára. A NOIZZ a közösségi videóformátumok úttörője Lengyelországban. Új videó formátumaink, a NOIZZ raport és a NOIZZ food áprilisban 5 millió megtekintést generáltak. A lengyel és szlovák csapat együttműködik majd az ilyen jellegű magas minőségű videó- és írott tartalmak cseréjében is. Tervben van, hogy a márkát más piacokra is bevezetjük."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pakisztán | takarmány | Csorvási Gazdák | elkóborolt kutyák | hajgyógyászat | munkáltató | Máltai Szeretetszolgálat | kerítés | home office | P&G | Gáz | pedagógus | űrlap | Pesterzsébet | pályakezdő | állásinterjú | háztervezés | dekoráció | Mol | Légzésfigyelő pulzoximéter | Jelenlét Ház | DIGI | Pampers | Rossmann
|
PARTNEREINK
|