SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS


RAS: Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS
2016-06-13 19:58 | RAS



A Ringier Axel Springer Szlovákia elindítja az Y-generációnak szóló szolgáltatását, a noizz.sk weboldalt. A NOIZZ lengyelországi sikerei után a márka így most a szlovák piacon is bemutatkozik.

Június 9-én nyitott a szlovák piacon a Ringier Axel Springer által létrehozott, az Y-generációt megcélzó online szolgáltatás, a noizz.sk. A szolgáltatás először Lengyelországban indult be 2015. novemberében, és mára 3 millió felhasználóhoz jut el havonta.

A noizz.sk az ezredfordulós generáció tagjait célozza meg, akiket Y-generáció, vagy internet- generáció névvel is illetnek, és akik egy digitalizált és közösségi hálózatok által átszőtt világban nőttek fel. A noizz.sk-n helyet kapnak hírek, szórakozás, hírességek, valamint társadalmi és életmóddal kapcsolatos témák. A multimédia-tartalmakat főleg közösségi média csatornáin osztják meg.

A szerkesztői csapat az Y-generáció tagjaiból áll. A szlovák verzió főszerkesztője Peter Habara, aki új szerepe mellett továbbra is felel a Ringier Axel Springerhez tartozó második legnagyobb szlovák híroldal, az Aktuality.sk weboldal videó-tartalmaiért.

Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint "a Noizz.sk kitűnő kiegészítése portfóliónknak, és nagyon örülünk, hogy Szlovákia a második piac Lengyelország után ahol a NOIZZ szolgáltatás bevezetésre kerül. Szolgáltatásunk nem csak az ezredfordulós generáció igényeihez igazodik, hanem üzleti ügyfeleink számára is lehetőséget kínál e generáció eddig példa nélkül álló elérésére a szlovák piacon. Ez a generáció már nem csak egyszerű webes (tartalmi alapú) hirdetésekkel érhető el, hanem elsősorban natív hirdetésekkel.

Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG digitális kiadásért felelős igazgatója szerint:"A NOIZZ az ezredfordulós generáció hangja igyekszik lenni. Lengyelországban, ahol mára havonta 3 millió felhasználóhoz jutunk el, nagyon jó tapasztalataink voltak a márkával. Ez rámutat vállalatunk, mint digitális kiadó hatalmas potenciáljára. A NOIZZ a közösségi videóformátumok úttörője Lengyelországban. Új videó formátumaink, a NOIZZ raport és a NOIZZ food áprilisban 5 millió megtekintést generáltak. A lengyel és szlovák csapat együttműködik majd az ilyen jellegű magas minőségű videó- és írott tartalmak cseréjében is. Tervben van, hogy a márkát más piacokra is bevezetjük."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!