|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Az internetes vásárlók szokásai az EB előtt
E-BIZNISZ
Olcsóbbat.hu: Az internetes vásárlók szokásai az EB előtt
2016-06-10 19:02 |
A hazai internetes vásárlók többsége 40-43 inches tévét vett, 100 ezer forint körüli áron a Labdarugó Európabajnokság előtt. A magyar internetezők éveken át jellemzően a vásárlás előtt tájékozódtak az interneten a készülékek tulajdonságairól, majd egyre inkább az árakat is ott hasonlították össze. Mára egyre általánosabb, hogy ár-összehasonlítás után az interneten rendelik meg a kinézett terméket, így elkerülhetik a dugókat, sorbaállást, cipekedést. A foci EB előtti hetekben a kereslet a TV-k iránt május 28-án ugrott meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldalon, a legnagyobb érdeklődés június 2-án, azaz egy bő héttel a játékok előtt volt. A hazai vásárlók több mint ezer típus között választhatnak az online boltokban. Az ár-összehasonlító adatai szerint 10 ezertől közel 7 millió forintig terjednek az árak. A webáruházakban akár a tíz centistől egészen kétméteres képátlóig mindenféle készülék elérhető. Bár külföldön az EB előtt drasztikusan megugrott a kereslet a 4K-s készülékek iránt, itthon a vásárlók csupán ötöde keresi kifejezetten az ilyen tévéket, a többség még megelégszik a FullHD technológiával. A hazai online vásárlók közül a legtöbben 40-43 inch közötti képátlós TV-ket kerestek az elmúlt időszakban. A legnépszerűbb márkák az LG, a Samsung és a Sony voltak a bajnokság előtt. A toplistán végzett készülékek jellemzően 80-170 ezer forint közötti áron kaphatóak, de a legkeresettebb TV már 100 ezer forint alatti áron is elérhető az interneten. Az Olcsóbbat.hu elemzői szerint az ilyenkor hirtelen megugró kereslet nem fogja éves szinten érdemben növelni a TV készülékek eladási adatait. A hazai vásárlókra inkább az jellemző, hogy ha tehetik, erre az időszakra időzítik az amúgy is az idei évre tervezett vásárlást. A magyar internetes vásárlók a TV készülékek mellett ezekben a hetekben a táblagépeket, okostelefonokat és okosórákat kerestek leginkább.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Auchan | Bad Kleinkirchheim | karácsonyi különlegességek | LIDL | karácsony | utazás | K&H | Kifli.hu | cafeteria | szörp | szilveszter | Rhoda Scott | fenntartható önkormányzat | Palladio Orchestra | Magyar Vöröskereszt | virsli | műfü | SAP | pezsgő | édességek | adomány | Varnus Xaver | magyarok | kert
|
PARTNEREINK
|