|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Építőipar | A VELUX Magyarország Kft. 2015-ös pénzügyi eredményei
ÉPÍTŐIPAR
![]()
Velux: A VELUX Magyarország Kft. 2015-ös pénzügyi eredményei
2016-06-02 13:55 | Flow PR
11 százalékos növekedés mellett, 34,5 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a 2015-ös üzleti évet a VELUX Magyarország Kft. Több milliárd forintos beruházás és az export piacok intenzív kiszolgálása jellemezte a VELUX Magyarország Kft. 2015-ös üzleti évét, amit 34,5 milliárd forintos nettó árbevétellel zárt a vállalat. Ezzel megőrizte profitabilitását és megerősítette piacvezető szerepét a tetőtéri ablak, illetve tetőtéri ablak-kiegészítők gyártó szegmensben. 2014-hez képest 11 százalékkal, 34,5 milliárd forintra növelte nettó árbevételét 2015-ben a VELUX Magyarország Kft. A Magyarországon immár 30 éve működő vállalat eredményességében kiemelt szerepe volt a korábbi évekhez képest aktívabb export piaci jelenlétének és a hazai felújítási szegmens erősödésének. A növekvő piaci igényhez igazodva, a cég több mint 3 milliárd forintos beruházás keretében bővítette gyártó kapacitását. "A fejlesztésekkel tovább erősítettük a magyarországi gyártóbázis európai piaci befolyását, amit a korábbi évekhez képest jóval szélesebb termékválasztékkal tudunk kiszolgálni. 2015-ben növeltük a burkolókereteket gyártó gépek számát, a korábbinál modernebb, automatizált gépsorokat helyeztünk üzembe a tetőtéri ablakok alumínium külső borításának gyártására, valamint elindítottunk egy újabb, tetőtéri ablakok előállítására használt szerelősort is. A nagyfokú automatizáltságra való törekvés ellenére, a hazai építőipar egyik legnagyobb foglalkoztatójaként, alkalmazottaink száma stabilan ezer fő felett maradt" - ismertette a bővítés részleteit Vincze Zoltán, a VELUX Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. kereskedelmi és marketing irodájának ügyvezetője szerint az impozáns eredmények elsősorban a kedvező piaci hatásoknak, valamint a megbízható és hosszútávra szóló üzleti partnerkapcsolatoknak köszönhetők: "Sikerünkben jelentős szerepe van több évtizedes szakmai kapcsolatainknak és termékeink kiváló elérhetőségének országos értékesítési hálózatunkban. Tapasztalataink szerint a lakosság felújítási és otthonbővítési hajlandósága erősödik, ezt igazolja a folyamatosan növekvő érdeklődés új generációs ablakprogramunk iránt is." A globális VELUX Cégcsoport társadalmi felelősségvállalási stratégiájával összhangban, a VELUX Magyarország Kft. jelentősen csökkentette a gyártás ökológiai lábnyomát: "A gyártás során keletkező hulladék 98 százalékát újrahasznosítjuk, a széndioxid-kibocsátást pedig 41 százalékkal csökkentettük a magyar gyártóbázisainkon. Lényeges, hogy az általunk felhasznált fa 96 százalékát fenntartható minősítéssel rendelkező beszállítóktól vásároljuk" - mondta el Vincze Zoltán. A vállalat 2016-ban is folytatja a gyártóbázis bővítését, és az ablakok, valamint a faalkatrészek gyártása kapcsán jelentős beruházásokat tervez. Tovább kívánja növelni exportpiaci befolyását is; ennek megfelelően a lakkozott faablakok mellett elindítja a fehérre festett faablakok gyártását a nyugat-európai piacok számára. Ezzel párhuzamosan folyamatos a toborzás a fertődi és fertőszentmiklósi gyárban. Fenntarthatóság tekintetében ugyancsak ambiciózus célokat fogalmazott meg a vállalat: "Tekintettel arra, hogy termékeink révén érdekeltek vagyunk az épületek energetikai tulajdonságainak javításában, fontosnak tartjuk, hogy gyártósoraink környezeti terhelését folyamatosan csökkentsük" - tette hozzá Őz Beáta. "Ennek megfelelően 2020-ig 99 százalékra akarjuk növelni a fenntartható forrásokból származó fa arányát a termelésben. Még 2007-ben köteleztük el magunkat a széndioxid-kibocsátásunk csökkentése mellett és ennek mértékét - a 2007-es bázisidőszakhoz képest - 50 százalékban határoztuk meg 2020-ra. Ahhoz, hogy ezt a célunkat elérjük, szén-dioxid kibocsátásunkat további 19 százalékkal kívánjuk csökkenteni a jövőben." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Turkish Airlines | esküvői ruha | minibár | Carlsberg | Liverpool FC | Pepco | Gyógynövény | Turkish Technic | szálloda | KRQ | SPAR | mesterséges intelligencia | lángos | akkumulátor | nyakkendő | kenőmájas | Lidl | Liv Duna Medical Center | grillezés | digitalizáció | napelem | nyugtató | Rolls-Royce | tárolás
![]() |
PARTNEREINK
|