|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Egyesül az Azet és a RAS Szlovákia
ÜZLET
![]()
RAS: Egyesül az Azet és a RAS Szlovákia
2016-05-26 11:55 | RAS
A Ringier Axel Springer Szlovákia elindította északi szomszédunk legnagyobb integrált reklám-értékesítéssel foglalkozó szervezetét. A Ringier Axel Springer Szlovákia és az Azet.sk új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt egyesítették reklámértékesítési osztályaikat miután a két cég bejelentette, hogy megállapodást írnak alá fúziójukról 2016. júniusában. Az új integrált reklámértékesítési egység teljes körű hirdetési és médiaközi szolgáltatásokat kínál majd ügyfeleinek. A Media Impact Slovensko vezetője értékesítési igazgatóként Michal ®atkuliak lesz. A két értékesítési osztály összevont tevékenységét egy új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt végzi majd. A személyre szabott hirdetési megoldásokat - például natív hirdetéseket és a webes videóreklámokat magukba foglaló innovatív hirdetési termékeket - kínáló új szervezet központja Pozsonyban lesz. A portfólió erős nyomtatott és online márkákból áll - köztük 11 nyomtatott és több mint 50 digitális médiatermékkel -, amelyek a felhasználók döntő többségét elérik Szlovákiában. Michal ®atkuliak - aki az újonnan létrejött értékesítési igazgatói pozíciót tölti be - fogja vezetni a Media Impact Slovensko értékesítési területét, míg a nyomtatott termékekért felelős értékesítési igazgató továbbra is Roman Fülöp marad. Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint "a Media Impact Slovensko elindításával a regionális Media Impact hálózat részévé válunk, és ezt a versenyelőnyt arra használjuk fel, hogy ügyfeleinknek a lehető legmodernebb hirdetési szolgáltatásokat nyújtsuk. Manapság a digitális világ minden platformon kapcsolódik a kreativitáshoz, a tartalmakhoz, a natív, programozott hirdetésekhez és a webes videó-hirdetésekhez. Michal ®atkuliak - aki már régóta felel igazgatóként az online értékesítési tevékenységért, és aki az egyik vezető szakértője a digitális hirdetésnek a régióban - fogja vezetni az integrált reklámértékesítési osztályt a Media Impact Slovensko márkanév alatt." A Media Impact Slovensko egy még 2013. augusztusában a Media Impact Polska beindításával bevezetett koncepciót követ, amelynek második állomása a Media Impact Srbija elindulása volt 2015-ben. A hálózat új tagjaként a Media Impact Slovensko hozzáférhet a legmodernebb technológiára épülő digitális kiadói és hirdetési megoldásokat is lefedő nemzetközi szakértelemhez csakúgy, mint az erős online és nyomtatott márkák széles skálájához. Ralph Werner, a hirdetés-értékesítés fejlesztéséért felelős csoportszintű igazgató szerint: "a Media Impact Slovensko a harmadik integrált reklámértékesítési szervezet, amelyet e márkanév alatt indítunk be. Nagy lépés ez számunkra a több csatornát átfogó hirdetési megoldások olyan ügyfeleinknek való nyújtásában, akiknek több közép-kelet európai országban is vannak tevékenységeik." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Raiffeisen Nagydíj | Környezetbarát tálak | játékpiac | Lidl | mezőgazdaság | Autókulcs | SPAR | E.ON | légzés | utánpótlás | 57. Kékszalag | tok | vendéglátóipar | adómentesség | munkaviszony | REGIO JÁTÉK | Üzleti titkok | dekoráció | ALDI | Liszt Ferenc Kamarazenekar | internet | Bátor Tábor | akkumulátor | gyerekszoba
![]() |
PARTNEREINK
|