SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | Jelentett a UPC


UPC: Jelentett a UPC
2016-05-12 13:08 |



21 000 háztartással bővült a UPC hálózata az első negyedévben; az előfizetők száma elérte a 810 000-et.

Anyavállalata, a Liberty Global 2016. évi első negyedéves üzleti jelentését követően a UPC Magyarország is közzétette eredményeit, melyek továbbra is magabiztos növekedést mutatnak. A cég az év első három hónapjában 21 000 új háztartásra terjesztette ki hálózatát, mobil-előfizetőinek száma pedig a negyedév végére 40 000-re nőtt.

A Liberty Global, a világ legnagyobb nemzetközi kábelszolgáltatója erőteljes növekedésről számolt be első negyedéves üzleti jelentésében, melyhez leányvállalata, a hazai tévés és internetpiac egyik vezető szolgáltatója, a UPC Magyarország is hozzájárult. A magyar cég 2016 első három hónapjában ismét növelte bevételeit az előző év hasonló időszakához képest. Ez sorban a kilencedik negyedév, amely a szolgáltató számára stabil bevételnövekedést hozott, ami azt jelzi, hogy a vállalat a kiegyensúlyozott fejlődés útján halad.

A UPC az év elején jelentősen növelte szolgáltatási területét: az első három hónapban 21 000 új háztartásra terjesztette ki hálózatát, így Magyarország legnagyobb lefedettségű 500 Mbit/s sebességre képes, szupergyors internet szolgáltatása már a teljes UPC hálózat 87 százalékán elérhető. Március végére a cég ügyfeleinek száma elérte a 810 000-et; különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek száma (üzleti szakkifejezéssel: Revenue Generating Unit) pedig - 32 ezerrel - 1 840 000-re nőtt.

A vállalat márciusban ünnepelte a telekommunikációs piacon egyedülálló, korlátlan adatforgalmat kínáló UPC Mobil elindításának első évfordulóját. A UPC Mobil előfizetői köre dinamikusan növekedett az első negyedévben, így a cég mobilszolgáltatásait ma már 40 000 ügyfél használja. Áprilisban a vállalat bejelentette, hogy kedvező mobilcsomagjait szolgáltatási területén mindenki számára elérhetővé teszi.

Az első negyedévben a UPC tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális tévé piacon. Tévés szolgáltatásának kiemelkedő eredményeihez nagymértékben hozzájárult MyPrime, havi előfizetéses, korlátlan online videótékájának népszerűsége is: a 2016 januárjától áprilisig tartó időszakban 84 százalékkal nőtt azok köre, akikhez nem csomagban jut el a szolgáltatás, hanem külön előfizettek rá.

"Újabb 21 000 háztartásban tettük elérhetővé szolgáltatásainkat az első három hónapban, ennél lendületesebben nem is indulhatott volna az év" - nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója. "Nagyon elégedett vagyok vállalatunk negyedévről negyedévre felmutatott teljesítményével, és örömmel látom, hogy mobil üzletágunk is egyre inkább hozzájárul eredményeinkhez. Nem állunk le az innovációval sem: egy jelentős tévés újítással készülünk, melynek bejelentése a közeljövőben várható."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!