|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | Jelentett a UPC
MOBIL
UPC: Jelentett a UPC
2016-05-12 13:08 |
21 000 háztartással bővült a UPC hálózata az első negyedévben; az előfizetők száma elérte a 810 000-et. Anyavállalata, a Liberty Global 2016. évi első negyedéves üzleti jelentését követően a UPC Magyarország is közzétette eredményeit, melyek továbbra is magabiztos növekedést mutatnak. A cég az év első három hónapjában 21 000 új háztartásra terjesztette ki hálózatát, mobil-előfizetőinek száma pedig a negyedév végére 40 000-re nőtt. A Liberty Global, a világ legnagyobb nemzetközi kábelszolgáltatója erőteljes növekedésről számolt be első negyedéves üzleti jelentésében, melyhez leányvállalata, a hazai tévés és internetpiac egyik vezető szolgáltatója, a UPC Magyarország is hozzájárult. A magyar cég 2016 első három hónapjában ismét növelte bevételeit az előző év hasonló időszakához képest. Ez sorban a kilencedik negyedév, amely a szolgáltató számára stabil bevételnövekedést hozott, ami azt jelzi, hogy a vállalat a kiegyensúlyozott fejlődés útján halad. A UPC az év elején jelentősen növelte szolgáltatási területét: az első három hónapban 21 000 új háztartásra terjesztette ki hálózatát, így Magyarország legnagyobb lefedettségű 500 Mbit/s sebességre képes, szupergyors internet szolgáltatása már a teljes UPC hálózat 87 százalékán elérhető. Március végére a cég ügyfeleinek száma elérte a 810 000-et; különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek száma (üzleti szakkifejezéssel: Revenue Generating Unit) pedig - 32 ezerrel - 1 840 000-re nőtt. A vállalat márciusban ünnepelte a telekommunikációs piacon egyedülálló, korlátlan adatforgalmat kínáló UPC Mobil elindításának első évfordulóját. A UPC Mobil előfizetői köre dinamikusan növekedett az első negyedévben, így a cég mobilszolgáltatásait ma már 40 000 ügyfél használja. Áprilisban a vállalat bejelentette, hogy kedvező mobilcsomagjait szolgáltatási területén mindenki számára elérhetővé teszi. Az első negyedévben a UPC tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális tévé piacon. Tévés szolgáltatásának kiemelkedő eredményeihez nagymértékben hozzájárult MyPrime, havi előfizetéses, korlátlan online videótékájának népszerűsége is: a 2016 januárjától áprilisig tartó időszakban 84 százalékkal nőtt azok köre, akikhez nem csomagban jut el a szolgáltatás, hanem külön előfizettek rá. "Újabb 21 000 háztartásban tettük elérhetővé szolgáltatásainkat az első három hónapban, ennél lendületesebben nem is indulhatott volna az év" - nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója. "Nagyon elégedett vagyok vállalatunk negyedévről negyedévre felmutatott teljesítményével, és örömmel látom, hogy mobil üzletágunk is egyre inkább hozzájárul eredményeinkhez. Nem állunk le az innovációval sem: egy jelentős tévés újítással készülünk, melynek bejelentése a közeljövőben várható."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
sport | elektromos kerékpár | jégkorong | coaching | játékpiac | Fóliázás | E.ON | informatikai eszközök | olasz divat | építőipar | Airbnb | emeletes ágy | lakáskiadás | család | Olaszország | motor | lámpa | dekoráció | méz | textíliák | gyerekszoba | grill | Bridgestone Tatabánya | terasz
|
PARTNEREINK
|