SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | Mobil üzletágát értékelte a UPC


MTI: Mobil üzletágát értékelte a UPC
Országos | 2016-04-25 14:18 | MTI



A UPC Magyarország megbízásából készült reprezentatív kutatás szerint a korlátlan adatforgalommal rendelkezők sokkal aktívabb okostelefon-használók. A szolgáltató új csomagokkal nyit a szélesebb közönség felé.

A UPC 2015 tavaszán lépett piacra korlátlan adatforgalmat biztosító mobilszolgáltatásával. Az eltelt egy év tapasztalatairól és friss kutatásának eredményeiről a társaság a sajtónak szervezett szakmai beszélgetésen számolt be. "Egy évvel ezelőtt azzal a kifejezetten bátor, de logikus és stratégiailag átgondolt döntéssel léptünk a mobilszolgáltatói piacra, hogy versenytársaink közül egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk ügyfeleinknek" - mondta Magnus Ternsjö, a társaság vezérigazgatója a sajtóeseményen. "Az elmúlt egy évben bebizonyítottuk, hogy méltó versenytársai vagyunk a többi szolgáltatónak"

A cég megbízta az ITHAKA kutató céget, hogy egy UPC-s és nem UPC-s előfizetőket egyaránt tartalmazó ezerfős mintán vizsgálják meg, miként hat a korlátlanság az okostelefon-használatra. A felmérés legérdekesebb eredményei a következők voltak:

A válaszadók túlnyomó többsége kifejezetten szoros fizikai-érzelmi kapcsoltban van okostelefonjával, több mint háromnegyedük úgy fogalmaz, "nem tudna nélküle élni". A UPC Mobil előfizetők 82 százaléka érezte magára igaznak az állítást. Sokan mégsem tudják tökéletesen kihasználni készülékük lehetőségeit: a mobiljukon internetezők negyede minden hónapban kifut a rendelkezésére álló adatkeretből, 45 százalékukkal pedig már többször előfordult ilyen.

A válaszadókat arra kérték, tippeljék meg bizonyos alkalmazások, funkciók napi adatforgalmát. A legtöbb esetben a becslések helytállók voltak - például hogy egy átlagos e-mail 10 KB és egy 1 óra hosszú video stream 500 MB nagyságú -, ami arra enged következtetni, hogy a felhasználók többsége megfontoltan, tudatosan netezik telefonján.

A UPC Mobil előfizetők átlagosan 10 funkciót - úgy mint csetelés, közösségi oldalak, navigáció, videó streaming, e-mail - használnak rendszeresen eszközeiken, míg a többi magyar okostelefon-használó 8-at. A 20-40 év közötti korosztályban a UPC előfizetők 12, a nem UPC-sek 9 funkciót használnak.

A UPC Mobil ügyfelek 54 százaléka használja internetes oldalak böngészésére mobilját az otthon falain kívül, míg az összes magyarországi okostelefon-használó körében ugyanez a szám csupán 27 százalék. Az e-mail olvasás esetében 54:28, a videó streaming esetében 21:8 százalék az arány.

A felmérésben az okostelefonnal kapcsolatos legjellemzőbb gondolattársítások a "hasznos", "szabadságot ad" és a "kapcsolat" voltak. "Örülünk ennek az eredménynek, hiszen éppen az volt a célunk, hogy korlátlan szabadságot adjunk ügyfeleinknek az internetezéshez, és hogy soha ne kelljen aggódniuk az adatforgalom miatt" - mondta Herenyik Györgyi, a UPC termékmenedzsmentért felelős igazgatója. A vezető mindezt azzal a bejelentéssel egészítette ki, hogy a UPC Magyarország a szolgáltatását megnyitja a szélesebb közönség előtt. A cég a szolgáltatási területén élőknek csaknem ugyanazzal a kedvezménnyel - mindössze ezer forintos árkülönbséggel - biztosítja minden csomagját, mint a UPC előfizetőknek.

"A UPC Mobil természetes része a UPC ökoszisztémájának, mely tökéletesen egészíti ki az otthoni tévézést, a videós és más szórakoztató tartalmak fogyasztását" - mondta Magnus Ternsjö a szolgáltatás UPC portfolióban betöltött szerepével kapcsolatban. "A jövőbeli fejlesztéseink irányát továbbra is ügyfeleink igényeihez igazítjuk, hiszen innovációinkkal mindig az ő elvárásaiknak igyekszünk megfelelni."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!