SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Megnyitott Budapesten a Cadenzza luxus multibrand divatékszer ü...


Cadenzza: Megnyitott Budapesten a Cadenzza luxus multibrand divatékszer üzlet
Budapest | 2016-04-01 13:33 | Ogilvy PR



A Fashion Streeten nyitott üzletet a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand képviselője, a Cadenzza.

A Swarovski cégcsoporthoz tartozó márka több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, gondos kezek által készített luxus divatékszereket kínál, a Cadenzza saját tervezői által megálmodott ékszerkollekciók mellett. A nyitáskor aktuális kampány a "Modern Whites" nevet viseli, mely elnevezés jól tükrözi azt a filozófiát, amit a márka képvisel. A nyitás alkalmából számos akcióval készül az üzlet.

Folyamatosan növekszik a márkás divatékszerek iránti kereslet, a vásárlók egyre inkább törekszenek arra, hogy divatos, trendi ékszereket viseljenek, kifejezve saját egyéniségüket. Ezzel szemben a piacon kevés ilyen multibrand koncepcióra épülő szereplő van, a fókusz a klasszikus ékszereken és a tömegpiacon van. A Swarovski cégcsoport erre a piaci résre reagálva hozta létre a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand szereplőjét, a Cadenzza-t 2012-ben. A márka célja tehát az, hogy az ékszer egyfajta önkifejezési eszközzé váljon, és a hölgyek, akik viselik, a kiegészítők által magabiztosnak, gyönyörűnek érezzék magukat. Az üzlet célja, hogy vásárlóik az ékszerekkel ki tudják fejezni saját személyiségüket és egyedi stílusukat, megkoronázva ezzel megjelenésüket.
&8195;
A globális koncepciónak megfelelően a budapesti üzletben is mindig az aktuális kampánynak megfelelő ékszerek kerülnek a fókuszba, így a "Modern Whites" kampánnyal találkozhatnak jelenleg a hazai vásárlók is. A kollekció darabjai akár egy esküvői vagy egy alkalmi outfithez is passzolnak, de a hétköznapokon is bátran viselhetőek, ezzel egyediséget kölcsönözve viselőjének. A könnyed eleganciát garantáló Cadenzza aktuális témája sikeresen ötvözi az egyszerű ártatlanságot a glamourral. A kollekció főbb ismertetőjegyei a geometrikus vonalak, az egyedi textúrák, a feltűnő kontúrok, a fehér, fakó színek, a márványos minták, a krémszínű gyöngyök és a Swarovski&
174; kristályok.
Az Európában 41 üzlettel jelen levő Cadenzza olyan designer márkákat kínál, melyek eddig hazánkban nem voltak jelen.

A Nyugat-európai terjeszkedés mellett komoly potenciált látnak a Kelet-Európai régióban is, így Budapest után még idén 5 üzlet terveznek megnyitni a régióban, hamarosan Prágában és Varsóban is jelen lesz a Cadenzza. Németországban idén már 3 üzlettel bővült a kirendeltségek száma, ami bizonyítja a Cadenzza piaci létjogosultságát és a vásárlók növekvő igényeit.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!