|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Megnyitott Budapesten a Cadenzza luxus multibrand divatékszer ü...
KERESKEDELEM
Cadenzza: Megnyitott Budapesten a Cadenzza luxus multibrand divatékszer üzlet
Budapest | 2016-04-01 13:33 | Ogilvy PR
A Fashion Streeten nyitott üzletet a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand képviselője, a Cadenzza. A Swarovski cégcsoporthoz tartozó márka több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, gondos kezek által készített luxus divatékszereket kínál, a Cadenzza saját tervezői által megálmodott ékszerkollekciók mellett. A nyitáskor aktuális kampány a "Modern Whites" nevet viseli, mely elnevezés jól tükrözi azt a filozófiát, amit a márka képvisel. A nyitás alkalmából számos akcióval készül az üzlet. Folyamatosan növekszik a márkás divatékszerek iránti kereslet, a vásárlók egyre inkább törekszenek arra, hogy divatos, trendi ékszereket viseljenek, kifejezve saját egyéniségüket. Ezzel szemben a piacon kevés ilyen multibrand koncepcióra épülő szereplő van, a fókusz a klasszikus ékszereken és a tömegpiacon van. A Swarovski cégcsoport erre a piaci résre reagálva hozta létre a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand szereplőjét, a Cadenzza-t 2012-ben. A márka célja tehát az, hogy az ékszer egyfajta önkifejezési eszközzé váljon, és a hölgyek, akik viselik, a kiegészítők által magabiztosnak, gyönyörűnek érezzék magukat. Az üzlet célja, hogy vásárlóik az ékszerekkel ki tudják fejezni saját személyiségüket és egyedi stílusukat, megkoronázva ezzel megjelenésüket. &8195; A globális koncepciónak megfelelően a budapesti üzletben is mindig az aktuális kampánynak megfelelő ékszerek kerülnek a fókuszba, így a "Modern Whites" kampánnyal találkozhatnak jelenleg a hazai vásárlók is. A kollekció darabjai akár egy esküvői vagy egy alkalmi outfithez is passzolnak, de a hétköznapokon is bátran viselhetőek, ezzel egyediséget kölcsönözve viselőjének. A könnyed eleganciát garantáló Cadenzza aktuális témája sikeresen ötvözi az egyszerű ártatlanságot a glamourral. A kollekció főbb ismertetőjegyei a geometrikus vonalak, az egyedi textúrák, a feltűnő kontúrok, a fehér, fakó színek, a márványos minták, a krémszínű gyöngyök és a Swarovski&174; kristályok. Az Európában 41 üzlettel jelen levő Cadenzza olyan designer márkákat kínál, melyek eddig hazánkban nem voltak jelen. A Nyugat-európai terjeszkedés mellett komoly potenciált látnak a Kelet-Európai régióban is, így Budapest után még idén 5 üzlet terveznek megnyitni a régióban, hamarosan Prágában és Varsóban is jelen lesz a Cadenzza. Németországban idén már 3 üzlettel bővült a kirendeltségek száma, ami bizonyítja a Cadenzza piaci létjogosultságát és a vásárlók növekvő igényeit.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Profession.hu | frissdiplomás | De'Longhi | állásjelentkezés | BMW | visszajelzés | álláskeresés | marketing | táplálékkiegészítő | szülési szabadság | E.ON | napelempark | home office | CIB Bank | szilva | takarítás | ebédházhozszállító | vállalkozás | kutya | Euromoney | REGIO JÁTÉK | Prima Primissima | mérnök | Mol
|
PARTNEREINK
|