|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Az adatbiztonsági aggodalmak
KUTATÁS
Kaspersky Lab: Az adatbiztonsági aggodalmak
2016-03-11 19:24 | LEWIS PR
Az adatbiztonsági aggodalmak komoly hatással vannak a fogyasztói bizalomra az online tranzakciók tekintetében. A bankok adat- és online biztonsági gyakorlatainak a minősége a fő szempont fogyasztóknál, amikor arról döntenek, hogy mely cégre bízzák személyes adataikat és tranzakcióikat. Egy, a Kaspersky Lab megbízásából a közelmúltban elvégzett felmérés, melyben 11 000 fogyasztó vett részt, megállapította, hogy a válaszadók 63 százaléka elkerülne egy olyan szolgáltatót, amelynél nemrégiben adatbiztonsági incidens történt. Annak ellenére, hogy a fogyasztók óvatosak a rájuk vonatkozó információk és pénzügyeik biztonsága tekintetében, ha az online tranzakciókat nézzük, sokuk azt várja, hogy a szolgáltató még kiterjedtebb és erőteljesebb intézkedésekkel fokozza saját védelmét. A fogyasztók 56 százaléka elismerte, hogy kizárólag annak alapján választ pénzügyi szolgáltatót vagy online áruházat, hogy az milyen kiegészítő biztonsági intézkedéseket kínál a nehezen megkeresett pénzük és bizalmas adataik védelmére. A kutatás azt is megállapította, hogy a felhasználók közel kétharmada (60%-a) aggódik azon cégek adatbiztonsági gyakorlata miatt, amelyeknek megadja személyes és pénzügyi adatait, ami 6 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest. Ez még fontosabbá teszi a bankok és kereskedők számára, hogy bebizonyítsák, mindent megtesznek azért, hogy eloszlassák ezeket a félelmeket és az online tranzakciók, valamint az adatok biztonsága elsődleges fontosságú a számukra. "Mivel egyre több felhasználó nem csupán használja a mobil banki és online fizetési szolgáltatásokat, hanem rájuk bízza a pénzügyi tranzakciók végrehajtását is, így jogosan várja el, hogy a szolgáltatók megfelelő intézkedéseket tegyenek ügyfeleik csalásokkal és adatlopásokkal szembeni megvédésére. A kutatásunk azt is megállapította, hogy a felhasználók 43 százaléka gyakrabban használna online fizetési szolgáltatásokat, ha a pénzügyi tranzakciókat megbízhatóan védenék, egyértelművé téve ezzel, hogy a szolgáltatóknak többet kell tenniük a tranzakciós adatok megóvásáért annak érdekében, hogy hosszú ideig megőrizzék a jövedelmezőségüket és üzletük jó hírnevét." - mondta Ross Hogan, a Kaspersky Lab Fraud Prevention vezetője. A fogyasztói igények növekedésével speciális megoldások segíthetnek a bankoknak az ügyfelek megtartásában, amelyek nem csak a mobil tranzakciókat óvják, hanem a márka integritását is. A Kaspersky Fraud Prevention lehetővé teszi a bankok számára, hogy szigorú és erőteljes biztonsági intézkedéseket vezessenek be anélkül, hogy befolyásolnák a vásárlói élményt vagy az online tranzakciók egyszerűségét. A Kaspersky Fraud Prevention for Endpoints védetté teszi az ügyfeleket és eszközeiket a pénzügyi csalásoktól, így egyszerűen és kényelmesen bankolhatnak online, anélkül, hogy kitennék magukat vagy a szolgáltatót bármilyen kockázatnak.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
jégkorong | Olaszország | játékpiac | terasz | olasz divat | sport | emeletes ágy | méz | Bridgestone Tatabánya | elektromos kerékpár | textíliák | E.ON | coaching | gyerekszoba | lámpa | Fóliázás | dekoráció | informatikai eszközök | építőipar | grill | motor | család | Airbnb | lakáskiadás
|
PARTNEREINK
|