SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A BMW és a milánói Teatro alla Scala operaház közötti együttműköd...


BMW: A BMW és a milánói Teatro alla Scala operaház közötti együttműködés
Külföld | 2016-03-01 14:32 | BMW



Új szintre lépett a BMW és a milánói Teatro alla Scala operaház közötti kiváló együttműködés.

A BMW Group centenáriumának és a BMW félévszázados olaszországi jelenlétének kettős ünnepén a bajor autógyártó olasz leányvállalata tovább bővítette a világ leghíresebb operaházával immáron tizennégy esztendeje folytatott, rendkívül gyümölcsöző kulturális együttműködését.

A BMW Group centenáriumának és a BMW félévszázados olaszországi jelenlétének kettős ünnepén a bajor autógyártó olasz leányvállalata tovább bővítette a világ leghíresebb operaházával immáron tizennégy esztendeje folytatott, rendkívül gyümölcsöző kulturális együttműködését.

A világ legtekintélyesebb operaházával folytatott, kölcsönös együttműködésre épülő kulturális partnerség kibővítéseként a BMW Olaszország a milánói Teatro alla Scala kivételes alapítványi támogatójává lépett elő - éppen azon évben, amely kiemelkedő jelentőséggel bír a bajor autógyártó történelmében. 2016-ban a BMW Group ugyanis fennállásának 100. évfordulóját ünnepli, miközben a BMW olaszországi leányvállalatának hivatalos értékesítési hálózata idén félévszázados jubileumához érkezik.

"Rendkívül boldogok vagyunk, amiért a Teatro alla Scala operaházzal folytatott kiváló partnerségünkben új, minden korábbinál átfogóbb fejezet veszi kezdetét" - mondta Nicolas Peter, a BMW AG európai régiójának alelnöke. "Tizennégy éven át tartó, rendkívül gyümölcsöző együttműködés után úgy döntöttünk, hogy a milánói operaház kivételes alapítványi támogatójává lépünk elő - hogy méltóképpen ünnepeljük meg a vállalatcsoport idei évfordulóit és további támogatásunkról biztosítsuk a világ leghíresebb operaházát. A kezdeményezés egyúttal tisztelettel adózik a művészetek, a kultúra, illetve a szépség hazájának számító Olaszország és a BMW AG közötti köteléknek is" - tette hozzá Nicolas Peter.

"Milánó városát a világ minden pontján a Teatro alla Scala képviseli. Az operaház városunk kivételes szimbóluma, eme rendkívüli sikertörténet egyik kulcspontja pedig a támogatásukat biztosító személyekkel és vállalatokkal folytatott együttműködés" - fogalmazott Giuliano Pisapia, Milánó polgármestere és a Teatro alla Scala operaház alapítványának elnöke. "Köszönetemet fejezem ki a BMW-nek, amiért az operaház kivételes alapítványi támogatójává lépett elő, megannyi együtt töltött, sikeres év után még tovább gazdagítva ezzel a köztünk lévő partnerséget" - mondta.

"A BMW Group immáron több mint negyven esztendeje a kulturális szféra aktív résztvevője, kezdeményezéseink és világszerte ápolt együttműködéseink nem csupán az autógyártók, de a nagyvállalatok között is rendhagyó szereplővé emelnek minket" - nyilatkozta Sergio Solero, a BMW Olaszország elnök-vezérigazgatója. "A Teatro alla Scala operaházzal folytatott gyümölcsöző együttműködésünk egyike azon kiváló partnerségeinknek, amelyek világszerte irigykedésre adnak okot, miközben újfent a kultúra és a kimagasló értékek megosztása iránti elköteleződésünket támasztja alá. A kivételes alapítványi támogatás a tizennégy éves partnerség következő lépése, amely ugyancsak kézzelfogható jele a vállalatcsoport Olaszországban folytatott kulturális és társadalmi elköteleződésének" - tette hozzá a bajor gyártó olaszországi fióktelepének vezetője.

"A Teatro alla Scala stabil működéséhez és az új projektek megvalósításához elengedhetetlen feltétel az operaház és a különböző ágazati támogatók közötti együttműködés" - mondta Alexander Pereira, a Teatro alla Scala operaház felügyelője. "Az újabb alapítványi támogatók érkezése az operaházban rejlő erőt és a színház különböző iparágak iránti nyitottságát tükrözi. Felbecsülhetetlenek az olyan kivételes partnerségek, mint amilyet immáron tizennégy éve folytatunk a BMW-vel, aki a premierek mellett olyan fontos projektekhez adja a nevét, mint a "Grandi Spettacoli per Piccoli", amely 2016-ban 31 előadáson nem kevesebb, mint 50 000 gyermeket ültet a nézőtérre. A tizennégy éves együttműködés kivételes alapítványi támogatáshoz vezetett" - emlékeztetett Alexander Pereira.

A BMW Olaszország 2002 óta a Teatro alla Scala operaház "Hivatalos autóipari partnere", 2005 óta pedig rendre az "Évadnyitó hivatalos partnere" is. Az évek során a BMW és a milánói Scala számos közös kezdeményezést váltott valóra: jó pár új modell itt mutatkozott be elsőként az olasz nagyközönség előtt, így például a BMW 7-es sorozat utolsó három modellgenerációja, 2012-ben pedig a világ első prémium elektromos kisautója, a BMW i3 is. 2008-ban, a bajor autógyártó olasz leányvállalatának tízéves milánói évfordulóján a Teatro alla Scala operaház Maestro Daniele Gatti vezette filharmonikus zenekara különleges zenei estet hívott életre a BMW Olaszország vendégei számára. Tavaly a világ egyik leghíresebb zenekaraként számon tartott Berlini Filharmonikus Zenekar - amely 2005 óta nem játszott a milánói Scala-ban - rendkívüli koncertje nyitotta meg az EXPO-t. 2014 óta a BMW Olaszország az operaház "Grandi Opere per Piccoli" produkcióját is támogatja, amellyel a Teatro alla Scala fiataloknak szóló, érdekfeszítő történetek bemutatásával csalogatja be a színházba a gyermekeket.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!