|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Az okoseszközök térnyerésével a digitális fizetés már túlmutat a mob...
KUTATÁS
MasterCard: Az okoseszközök térnyerésével a digitális fizetés már túlmutat a mobiltelefonok világán
2016-03-01 08:30 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
A MasterCard legfrissebb kutatása szerint a vásárlók 2015-ben örömmel fogadták a mobilfizetési lehetőségek bővülését, ugyanakkor egyre többen szeretnék látni ezeket a megoldásokat a mindennapi életben is. Többek között ezek derültek ki a MasterCard negyedik Mobilfizetési Kutatásából, amelyet a PRIME Research kutatóintézettel közösen végzett. A felmérés kétmillió, Twitteren, Facebookon, Instagramon, Forumson, Weibón, Google+-on és Youtube-on megjelent posztot vizsgált világszerte. A posztok témája minden esetben a mobilfizetés volt. A kutatás kimutatta, hogy nem csupán az érdeklődés növekedett meg a mobilfizetés iránt, de az elmúlt két év során egyre pozitívabb érzelmek köthetők az új technológiához. "Ahogy egyre több lehetőség nyílik a fogyasztók számára, többet is beszélnek erről, és úgy tűnik, hogy örömmel fogadják a következő generációs fizetési megoldásokat" - mondta Mary Cohen, a MasterCard digitális kommunikációjáért felelős alelnöke. Bővülő fizetési lehetőségek A MasterCard felmérése szerint 2015-ben a mobilfizetéssel foglalkozó beszélgetéseket 97 százalékában a digitális tárcák, mint az Apple Pay, a Samsung Pay, az Android Pay, valamint a MasterPass dominálták: Ezen beszélgetések fókuszában a szolgáltatások indulása, a friss fejlesztések és a felhasználói értékelések álltak. A digitális pénztárcákon túl az egyérintéses kártyák voltak a legnépszerűbb témák (47%), ezt követte a biometria (33%), a személyes kifizetések (14%), illetve a viselhető okoseszközök témája (6%). Az egyérintéses fizetéssel foglalkozó eszmecserék száma a tömegközlekedési szolgáltatók kártyaelfogadóvá válásakor ugrott meg, például a London és a Szentpétervár esetében is. Ezek mellett a nagyobb sportesemények is élénkítették a beszélgetéseket a témában. A viselhető okoszezközök említése 2015 utolsó negyedévében harmincszorosára nőtt az első negyedévhez képest. A digitális tárcák világszerte egyre jelentősebb tárgyai a közösségi médiában folyó beszélgetéseknek, melyek aránya az elmúlt évben valamennyi régióban növekedett ideértve az ázsiai (159%), az európai (144%), a latin-amerikai és karibi (+20%), a közel-keleti és afrikai (+111%) és az észak-amerikai (519%) régiót. A mobilfizetés biztonsága továbbra is vezető téma, ráadásul egyre több fogyasztó gondolkodik pozitívan vagy semlegesen a biztonsági szolgáltatásokról (94%). Érdekes adat, hogy 2015-ben a közösségi médiában már arról szóltak a beszélgetések, hogy "a jelszavak korszakának vége" és egyre többeket foglalkoztat a biometrikus azonosítás - 163 országban is említették ezt a közösségi médiában. Az ujjlenyomat és az elektrokardiográfia (EKG) segítségével jóváhagyott fizetési technológia egész évben vonzó téma volt a felhasználók számára, ugyanakkor az arcfelismerés ("Selfie Pay") maradt a legnépszerűbb (55%) a biometriára fókuszáló beszélgetésekben.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
olasz divat | dekoráció | informatikai eszközök | gyerekszoba | lámpa | sport | Airbnb | méz | E.ON | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | Olaszország | elektromos kerékpár | játékpiac | coaching | terasz | jégkorong | grill | emeletes ágy | motor | Fóliázás | család | textíliák | építőipar
|
PARTNEREINK
|