SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Az okoseszközök térnyerésével a digitális fizetés már túlmutat a mob...


MasterCard: Az okoseszközök térnyerésével a digitális fizetés már túlmutat a mobiltelefonok világán
2016-03-01 08:30 | LocalTime Budapest PR&Consultancy



A MasterCard legfrissebb kutatása szerint a vásárlók 2015-ben örömmel fogadták a mobilfizetési lehetőségek bővülését, ugyanakkor egyre többen szeretnék látni ezeket a megoldásokat a mindennapi életben is.

Többek között ezek derültek ki a MasterCard negyedik Mobilfizetési Kutatásából, amelyet a PRIME Research kutatóintézettel közösen végzett. A felmérés kétmillió, Twitteren, Facebookon, Instagramon, Forumson, Weibón, Google+-on és Youtube-on megjelent posztot vizsgált világszerte. A posztok témája minden esetben a mobilfizetés volt. A kutatás kimutatta, hogy nem csupán az érdeklődés növekedett meg a mobilfizetés iránt, de az elmúlt két év során egyre pozitívabb érzelmek köthetők az új technológiához.

"Ahogy egyre több lehetőség nyílik a fogyasztók számára, többet is beszélnek erről, és úgy tűnik, hogy örömmel fogadják a következő generációs fizetési megoldásokat" - mondta Mary Cohen, a MasterCard digitális kommunikációjáért felelős alelnöke.

Bővülő fizetési lehetőségek

A MasterCard felmérése szerint 2015-ben a mobilfizetéssel foglalkozó beszélgetéseket 97 százalékában a digitális tárcák, mint az Apple Pay, a Samsung Pay, az Android Pay, valamint a MasterPass dominálták: Ezen beszélgetések fókuszában a szolgáltatások indulása, a friss fejlesztések és a felhasználói értékelések álltak. A digitális pénztárcákon túl az egyérintéses kártyák voltak a legnépszerűbb témák (47%), ezt követte a biometria (33%), a személyes kifizetések (14%), illetve a viselhető okoseszközök témája (6%).

Az egyérintéses fizetéssel foglalkozó eszmecserék száma a tömegközlekedési szolgáltatók kártyaelfogadóvá válásakor ugrott meg, például a London és a Szentpétervár esetében is. Ezek mellett a nagyobb sportesemények is élénkítették a beszélgetéseket a témában. A viselhető okoszezközök említése 2015 utolsó negyedévében harmincszorosára nőtt az első negyedévhez képest.

A digitális tárcák világszerte egyre jelentősebb tárgyai a közösségi médiában folyó beszélgetéseknek, melyek aránya az elmúlt évben valamennyi régióban növekedett ideértve az ázsiai (159%), az európai (144%), a latin-amerikai és karibi (+20%), a közel-keleti és afrikai (+111%) és az észak-amerikai (519%) régiót.

A mobilfizetés biztonsága továbbra is vezető téma, ráadásul egyre több fogyasztó gondolkodik pozitívan vagy semlegesen a biztonsági szolgáltatásokról (94%). Érdekes adat, hogy 2015-ben a közösségi médiában már arról szóltak a beszélgetések, hogy "a jelszavak korszakának vége" és egyre többeket foglalkoztat a biometrikus azonosítás - 163 országban is említették ezt a közösségi médiában. Az ujjlenyomat és az elektrokardiográfia (EKG) segítségével jóváhagyott fizetési technológia egész évben vonzó téma volt a felhasználók számára, ugyanakkor az arcfelismerés ("Selfie Pay") maradt a legnépszerűbb (55%) a biometriára fókuszáló beszélgetésekben.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!