SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Bővítette együttműködését a Pernod Ricard és a neo


Neo Interactive: Bővítette együttműködését a Pernod Ricard és a neo
2016-02-19 12:30 | Neo Interactive



8 országban futtatott digitális kampányt a neo interactive a legnagyobb szeszipari cég whiskyology.com márkája számára.

2015 decemberétől vásárolt médiás forgalomterelést is végez a neo a Pernod Ricard számára. A nyolc országra vonatkozó karácsonyi kampány elsősorban Facebook- és Google Adwords megjelenésekre épített, valamint programmatic megoldásokat is alkalmazott.

Az aktivitás célja kettős volt, egyfelől a whisky mint ajándékötlet jelent meg benne, másfelől pedig regisztrációra bíztatta a felhasználókat, kiemelve ennek előnyeit.

A Pernod Ricard és a neo együttműködése nem új keletű. Az ügynökség fejlesztette és látja el folyamatos tartalommal a Whiskyology nemzetközi online magazint tizenegy országban.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!