|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Bővítette együttműködését a Pernod Ricard és a neo
ÜGYNÖKSÉG
Neo Interactive: Bővítette együttműködését a Pernod Ricard és a neo
2016-02-19 12:30 | Neo Interactive
8 országban futtatott digitális kampányt a neo interactive a legnagyobb szeszipari cég whiskyology.com márkája számára. 2015 decemberétől vásárolt médiás forgalomterelést is végez a neo a Pernod Ricard számára. A nyolc országra vonatkozó karácsonyi kampány elsősorban Facebook- és Google Adwords megjelenésekre épített, valamint programmatic megoldásokat is alkalmazott. Az aktivitás célja kettős volt, egyfelől a whisky mint ajándékötlet jelent meg benne, másfelől pedig regisztrációra bíztatta a felhasználókat, kiemelve ennek előnyeit. A Pernod Ricard és a neo együttműködése nem új keletű. Az ügynökség fejlesztette és látja el folyamatos tartalommal a Whiskyology nemzetközi online magazint tizenegy országban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
DIGI | Csorvási Gazdák | Légzésfigyelő pulzoximéter | munkáltató | home office | Máltai Szeretetszolgálat | háztervezés | Pesterzsébet | Gáz | P&G | pedagógus | Skoda Auto | hajgyógyászat | Rossmann | takarmány | Pampers | pályakezdő | Mol | dekoráció | Pakisztán | űrlap | vállalkozás | Jelenlét Ház | elkóborolt kutyák
|
PARTNEREINK
|